vadba-doma-plank

Berite naprej in izvedite, kateri dan je to in zakaj.

Raziskava, objavljena v American Journal of Preventive Medicine, je pokazala, da je večina ljudi za vadbo in za sprejemanje zdravih odločitev najbolj motiviranih ob ponedeljkih in tudi še ob torkih.

Začetek tedna je torej idealen za vadbo oziroma nov začetek. V ponedeljek boste po mnenju strokovnjakov bolje pripravljeni na spremembe v prehrani, na opustitev kakšne druge slabe navade, na novo vadbo ... Prvi dan v tednu je kot prvi dan novega leta, pravijo. Izkoristite ga.

Kaj pa vadba?

  • Če ste novi.

Preizkusite nekaj, kar ste si vedno želeli, pa vam nikakor ni uspelo. Brez strahu, saj z nikomer ne tekmujete. Ste si od nekaj želeli preteči 10 kilometrov? Začnite s treningi. Vas privlači supanje in raziskovanje okolice na vodi? Ste že kdaj plezali? Preverite pri plezalnih centrih.

  • Če ste po vikendu še malce lenobni in vas zaradi pregreh daje občutek napihnjenosti.

Preizkusite intervalni trening ali boks. Da malo pospešite metabolizem, hkrati pa dobro okrepite telo in celo izboljšate vzdržljivost.

  • Če si po (napornem) vikendu z družino želite malce samote in časa samo zase.

Preizkusite jogo ali Tai Chi Chuan. V telovadnici morda res ne boste sami, se boste pa naučili, kako najti pot v notranjost, v stik s prvinsko energijo in biti tisto, kar v resnici ste. Hkrati pa se boste dobro razgibali in okrepili.

  • Če ste dobro spočiti in pripravljeni na akcijo.

Začnite teden s plavanjem, ki vam ponuja tako fizično kot tudi psihično ugodje. Ali s tekom. Tudi rolanje bo dobro delo.

  • Če pa ste pripravljeni na podiranje rekordov ...

Preizkusite nekaj intenzivnejšega, na primer tip vadbe, kot je crossfit, trening na statičnem kolesu, trening z utežmi, tek v hrib ...

In za piko na i sprejmite še naš 28-dnevni fitnes izziv!

Ste pripravljeni?

Pridružite se 28-dnevnem izzivu #zdravkotriba!

V mesecu dni bomo:

  • okrepili ter učvrstili mišice nog, zadnjice, jedra in rok,
  • izboljšali vzdržljivost in splošno telesno pripravljenost
  • ter poskrbeli za boljše počutje in sproščen korak v poletje.

Trening je primeren za začetnike in napredne, sestavljen pa tako, da boste ob koncu zagotovo zadovoljni z rezultatom.

Poleg treningov pa vas čaka še obilo nasvetov, po fitnes izzivu mini tedenski izzivi in seveda najboljši recepti.

Ter super nagrade za najbolj vztrajne!

Hitro KLIK na Aktivni izziv. V ponedeljek začnemo!

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 14. DAN - 11 TOP nasvetov, kako ohraniti motivacijo

Ker vemo, kako težko je včasih ohraniti motivacijo, smo zbrali 11 top nasvetov, s pomočjo katerih vam bo uspelo ohraniti motivacijo vse do konca našega izziva.

30-dnevni izziv s počepi! Sprejmete?

Fit. Vzdržljivejši. Pripravljeni na poletje. Čas je, da se spravimo v pogon! Sprejmite izziv in z eno samo vajo v tridesetih dneh preoblikujte telo.

9 preprostih načinov, kako se (spet) spraviti h gibanju

Kaj storiti, ko nenadoma ugotovite, da na urniku že lep čas ni več prostora za gibanje in sproščanje in da se že več kot mesec niste dobro razmigali? Sledite tem preprostim korakom.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri