vecer

Kaj počnejo drugače, kot vsi ostali?

Šport je postal del njihovega življenja, zato so prilagodili tudi nekaj navad, s katerimi ohranijo motivacijo in pripravljenost na nove športne podvige. Počnete kaj od naštetega?

Premislijo o naslednjem dnevu

Nekateri svoje načrte beležijo v dnevnik, drugi preletijo rokovnik, tretji zgolj razmišljajo pod prho. Vsak večer premislijo o tem, kaj jih čaka jutri tako na športnem kot drugih področjih. Se morajo na kaj še posebej pripraviti, bodo domov prišli pozno in ali morajo kosilo vzeti na pot? Tako so pripravljeni na skoraj vse in se soočijo z manj presenečenji, ki bi jih spravila v stres.

Glede večerje poslušajo svoje telo

Požvižgajo se na pravila, ki zapovedujejo, koliko, kaj in kdaj naj bi zvečer jedli. Dobro poznajo svoje telo in vedo, kakšen obrok si lahko privoščijo. Upoštevajo tudi urnik in se prilagodijo jutranji vadbi ali umirjenim jutrom. Poskrbijo, da ne ležejo v posteljo lačni niti preveč siti, da to ne bi oviralo spanca.

Zvečer pripravijo zajtrk (ali idejo za zajtrk)

Zavedajo se, kako pomemben je prvi obrok dneva in se trudijo, da ga nikoli ne bi izpustili. Zato naredijo načrt zajtrkov in se ga tudi držijo. Če jedilnik vsebuje obroke, ki jih lahko pripravijo že zvečer, to storijo in zjutraj privarčujejo nekaj minut ali zajtrk odnesejo na pot, če pred odhodom zmanjka časa. Vsekakor je to del jutranje rutine, ki ga ne izpuščajo.

zajtrk

V posteljo se odpravijo dovolj zgodaj

Kaj natanko pomeni, dovolj zgodaj? Predani športniki se zavedajo, koliko ur spanja potrebujejo, da se zbudijo spočiti in morda celo pripravljeni na jutranjo vadbo. Zato se v posteljo odpravijo prej, kot mislijo, da morajo.

Kako to storiti? Če na primer potrebujete 8 ur spanja, vstajate pa ob 6.00, se v posteljo ne odpravite ob 22.00, ampak že 20 do 30 minut prej. Nekaj časa namreč potrebujete, da se pogreznete v spanec in se možgani popolnoma sprostijo. Opazujte, koliko časa pri vas traja to obdobje in glede na to določite količino nočnega počitka.

Včasih izpustijo vadbo

Tako je, tudi najbolj predani ljudje so samo ljudje, ki včasih ostanejo doma, čeprav načrtujejo naporen trening. Vendar tega ne počnejo kar tako, ker se jim ne ljubi in to zagotovo ne postane njihova navada. Vadbo izpustijo, kadar so zelo izčrpani in potrebujejo dodaten dan za počitek. Ali kadar jim telo sporoča, da danes ni najboljši dan za doseganje novih rekordov.

Pomembno je, da ste prilagodljivi in se v takšnih dneh odpravite zgolj na sprehod ali lažjo vadbo, morda pa jo tudi čisto izpustite. Vendar tako kot oni naslednji dan začnite znova in dajte vse od sebe.

Izpustijo družabni večer (ali dva)

Družabno življenje je zanje pomembno, vendar je na prvem mestu še vedno zdravje. Zato v petek zvečer izpustijo druženje do jutranjih ur, saj jih v soboto zjutraj čaka tek s tekaško skupino. Ali se ob sredah ne mastijo s pico, ker so ravno opravili trening in ne želijo zapraviti truda, ki ga vlagajo. Z veseljem pa se udeležijo plavanja v jezeru ali reki, pohodniških izletov, spanja v šotoru ali pod zvezdami, obiska adrenalinskega parka …

Predvsem pa skušajo živeti preprosto. Bolj kot so navade zapletene, manj verjetno jih boste osvojili in redno izvajali. Zato stremite k preprosti rutini, ki se je boste zlahka privadili.
Sorodni članki

Zakaj pogosto prespite jutranjo vadbo?

Čeprav ste jutranji tip človeka in z vadbo radi opravite takoj, ko odprete oči, vam jo pogosto uspe prespati. Morda vas ovira katera izmed naslednjih navad.

Priprave na jutranjo vadbo

Kaj lahko naredite, ko veste, da boste popoldne in zvečer na tesnem s časom? Telovadite zjutraj. A kaj, ko je zjutraj takooooo težko zapustiti udobno posteljo. Z nekaj nasveti...

5 minutne navade, ki vam bodo zjutraj dale veliko energije

Če menite, da so jutra najbolj stresen del dneva, bodo naslednje navade pravšnje za vas. Dale vam bodo energijo in zagon za pravilen začetek.
Najbolj brane vsebine

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

13 korakov, kako spet začeti verjeti vase

Vsi se kdaj zataknemo v nekaj, kar nas ovira, včasih pa sploh ne najdemo prave motivacije, da bi začeli delati na spremembi, ki jo nujno potrebujemo. kako se zares vzljubiti in privabiti v življenje same dobre stvari? Postavite sebe na prvo mesto že danes!
Več...

Ne boste verjeli, kakšne POSLEDICE na telesu pušča vadba z utežmi (za zdravje gre!)

Če ste do sedaj vadbo z utežmi radi preskočili, boste odslej verjetno ravnali drugače. Navdušimo vas s posledicami, ki jih ta lahko prinese.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri