10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vprašanje:

Izguba teže brez povečanja mišične mase

Živjo! stara sem 17 let, velika 160cm, težka 57kg. Rada bi se znebila vsaj 3 kilogramov, štirikrat tedensko treneram taekwondo in skoraj vsak dan kolesarim, zanima me kako naj se znebim teh 3 kilogramov ne da bi se mi povečala mišična masa? Bojim se, da če bom še več trenerala, da bom dobila še več mišične mase in s tem več kilogramov. Hvala za odgovor!

Odgovor:

Ženske zaradi hormonskega profila zelo težko pridobimo mišično maso. Problem nastane že pri ohranjanju mišične mase. Več treninga ne pomeni vedno hitrejše izgube kilogramov! Vsakodnevno treniranje vodi v pretreniranost, telo se ne regenerira in "brani" izgube kilogramov. Dovolj je 5 treningov na teden, dva dni v tednu pa je odmor. Najpomembneje pa je, da se pravilno prehranjuješ. Naj ti ne bodo treningi potuha, da lahko potem vse ješ. Jej zdravo in manjše obroke. Le  tako boš prišli, da  do svoje željene teže. Svetujem ti, da si prebereš pod rubriko prehrana članke, kako pravilno in zdravo jesti.

 

Jasna Zagrajšek

Osebna trenerka

Odgovarja: Jasna Zagrajšek

Sprašuje: tina

Tema: Motivacija

Oznake: hujšanje, prehrana, vadba

Odgovor objavljen: 9. avgust 2010.


Nazaj na vsa vprašanja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri