tek

V telovadnici ali naravi - pri teku morate vedno uživati. S temi nasveti se sprostite in za trenutek pozabite na potenje ter zadihanost.

1. Začnite počasi. Če ste novi v teku ali že nekaj časa niste obiskali telovadnice, se ne zaženite preveč. Postavljanje rekordov takoj na začetku in visoka pričakovanja vas bodo hitro odvrnila od te aktivnosti. Namesto tega poslušajte svoje telo. Če vam nekaj tednov ustreza sproščen počasnejši tek, vztrajajte pri tem. Počasi gradite na moči in šele, ko boste pripravljeni, pospešite tempo. Pomembno je, da vložite ves svoj trud, rezultati pa bodo prišli ob pravem času.


2. Popestrite tek. Ko boste zlahka pretekli zastavljeno razdaljo, je čas, da dodate večji izziv. Določite minutne odseke, ki jih boste tekli hitro, potem se spet umirite. Minute povečujte glede na fizično pripravljenost in počasi stopnjujte hitrost teka. Dodate lahko tudi vzpetine, vendar naj bodo za začetek položne. Za tek v hrib boste imeli še dovolj časa.


3. Posodabljajte seznam pesmi. Glasba odvrne misli od vadbe in zadihanosti, zato lahko tečete dlje in hitreje. Če imate dober ritem, še toliko bolje. Da se je ne naveličate, vedno dodajajte nove pesmi in ustvarite dolg seznam, ki vas bo spremljal na treningih. Poigrajte se tudi s kategorijami: pesmi, ki so namenjene raztezanju in motivaciji, pesmi s poudarjenim ritmom in navdihujočim besedilom za med tekom in mirne, ko končate.


4. Vpeljite tudi prijatelja. Da bi se izognili izgovorom, se za tek dogovorite s prijateljem. Izberite osebo, ki bo malce boljša od vas in vam tako predstavljala izziv. Treninge določita vnaprej in načrtujta tudi majhne nagrade, kot je smuti po končanem teku. Drug drugemu bosta v spodbudo, zato boste manj verjetno izpustili kakšno vadbo.


5. Izberite si cilje. Preglejte dogodke v letošnjem letu in se odločite, na katere se boste prijavili. Lahko izberete tudi samo enega. Pomembno je, da veste, zakaj se trudite. Ko boste z dobrim rezultatom zaključili maraton, si boste želeli še več. Športne aktivnosti naj bodo vedno vznemirljive in vabljive. Povežite jih z vašimi najljubšimi stvarmi, da se boste vedno radi vračali h gibanju.

Preberite tudi:  

Sorodni članki

6 skrivnosti ljudi, ki radi telovadijo

Zagotovo ste jih videli na fitnesu ali v svoji okolici. Med tekom so sproščeni in nasmejani, odsevajo pozitivno energijo in preprosto uživajo v vadbi. Kakšna je njihova skrivnost?
None

Jure Košir: "Sem čisto običajen rekreativec."

Nekaterih ljudi ni treba posebej predstavljati in Jure Košir je zagotovo eden od njih.

Strategija tekmovalnega tempa teka

Prišel je čas, da ustvarite strategijo, kako hitro boste tekli, kdaj boste pili, kdaj boste pospešili in kdaj bi bilo pametneje tempo upočasniti.
Izbor uredništva

Vabljeni na predavanje: Kako (nazaj) v formo - naredimo to za svoje telo, za svoje zdravje

Kako vsakodnevna gibanje vpliva na naše sposobnosti? Kako na naše življenjsko pomembne organske sisteme? Kaj v resnici pomeni...

Več...

11 nasvetov, ko ne veste, kako naprej

Včasih nam vse teče kot po maslu, včasih pa se zatikamo na vsakem koraku. Včasih točno vemo, kaj si želimo, včasih ne...

Več...
Najbolj brane vsebine

3 stvari iz porno filmov, ki jih v resničnem življenju ne smemo početi

Pornografija ne sme postati vaš učbenik za seksualne prakse v resničnem življenju. Je vendarle teater golih teles, ki se pogosto ne prevaja najboljše tudi v dejanske izkušnje.
Več...

Vaja, ki bi jo morali izvajati vsak dan (video)

Odlična vaja, ki med drugim pomaga pri težavah s kolki in pri bolečinah v spodnjem delu hrbta zaradi večurnega sedenja. In tako preprosta, da jo lahko naredite kadarkoli in kjerkoli.
Več...

40-dnevni post Jaz #vztrajam dan 6: 5 stvari, ki se zgodijo, če ne ješ sladkorja

Danes pričenjamo dneve brez sladkorja. Si za? Sliši se morda že težko in nemogoče, a obljubimo, da je vredno!
Več...

Zimske olimpijske igre 2018: Spored tekmovanj ali kdaj moramo stiskati pesti?

Da bomo ujeli vse trenutke naših športnikov in jim nudili dobro podporo, je tu seznam tekmovanj (brez kvalifikacij in treningov).
Več...

40-dnevni post Jaz #vztrajam

Pridruži se nam na postu, kjer bomo očistili svoje telo in um ter v pomlad skočili polni energije, motivacije in zdravja! 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri