tek

V telovadnici ali naravi - pri teku morate vedno uživati. S temi nasveti se sprostite in za trenutek pozabite na potenje ter zadihanost.

1. Začnite počasi. Če ste novi v teku ali že nekaj časa niste obiskali telovadnice, se ne zaženite preveč. Postavljanje rekordov takoj na začetku in visoka pričakovanja vas bodo hitro odvrnila od te aktivnosti. Namesto tega poslušajte svoje telo. Če vam nekaj tednov ustreza sproščen počasnejši tek, vztrajajte pri tem. Počasi gradite na moči in šele, ko boste pripravljeni, pospešite tempo. Pomembno je, da vložite ves svoj trud, rezultati pa bodo prišli ob pravem času.


2. Popestrite tek. Ko boste zlahka pretekli zastavljeno razdaljo, je čas, da dodate večji izziv. Določite minutne odseke, ki jih boste tekli hitro, potem se spet umirite. Minute povečujte glede na fizično pripravljenost in počasi stopnjujte hitrost teka. Dodate lahko tudi vzpetine, vendar naj bodo za začetek položne. Za tek v hrib boste imeli še dovolj časa.


3. Posodabljajte seznam pesmi. Glasba odvrne misli od vadbe in zadihanosti, zato lahko tečete dlje in hitreje. Če imate dober ritem, še toliko bolje. Da se je ne naveličate, vedno dodajajte nove pesmi in ustvarite dolg seznam, ki vas bo spremljal na treningih. Poigrajte se tudi s kategorijami: pesmi, ki so namenjene raztezanju in motivaciji, pesmi s poudarjenim ritmom in navdihujočim besedilom za med tekom in mirne, ko končate.


4. Vpeljite tudi prijatelja. Da bi se izognili izgovorom, se za tek dogovorite s prijateljem. Izberite osebo, ki bo malce boljša od vas in vam tako predstavljala izziv. Treninge določita vnaprej in načrtujta tudi majhne nagrade, kot je smuti po končanem teku. Drug drugemu bosta v spodbudo, zato boste manj verjetno izpustili kakšno vadbo.


5. Izberite si cilje. Preglejte dogodke v letošnjem letu in se odločite, na katere se boste prijavili. Lahko izberete tudi samo enega. Pomembno je, da veste, zakaj se trudite. Ko boste z dobrim rezultatom zaključili maraton, si boste želeli še več. Športne aktivnosti naj bodo vedno vznemirljive in vabljive. Povežite jih z vašimi najljubšimi stvarmi, da se boste vedno radi vračali h gibanju.

Preberite tudi:  

Sorodni članki

Treniramo za maraton: Kako se pripravljati, česa vam nihče ne bo povedal in kako si olajšati tek

Prebujanje narave je zbudilo tudi veliko tekačev, ki se že skrbno pripravljajo na novo sezono maratonov. Če ste se tokrat tudi vi odločili udeležiti kakšnega, je tu nekaj koristnih...

Bi se morali pred treningom tudi miselno ogreti?

Vemo, kako pomembno je ogrevanje pred vadbo, saj tako lahko preprečimo poškodbe in si zagotovimo boljši fizični nastop. Kaj pa miselno in ogrevanje?

6 skrivnosti ljudi, ki radi telovadijo

Zagotovo ste jih videli na fitnesu ali v svoji okolici. Med tekom so sproščeni in nasmejani, odsevajo pozitivno energijo in preprosto uživajo v vadbi. Kakšna je njihova skrivnost?
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri