10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

VIDEO: Ni težko vztrajati, ko vidiš rezultate

VIDEO: Ni težko vztrajati, ko vidiš rezultate (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
16. 5. 2016

Ponovno smo obiskali Urško in Andrejo, izbranki, ki z osebno trenerko Hano Verdev trenirata v okviru 60-dnevnega izziva: Vitalni v poletje. Poglejte si, kako jima gre.

Urška N., 33 let, poslovna sekretarka iz Notranjih Goric

"Navdušena sem nad razliko v svojem početju, ki se najbolj pozna pri prehrani. Hana mi je dala za domačo nalogo, naj si zapisujem, kaj jem. Sama nad sabo sem se zgrozila in ugotovila, kje delam napake. S Hano sva ugotovili, da so moji obroki preveliki, zato sem jih zmanjšala. Trudim se jesti manj sladkarij. Počutim se bolje in kilogrami gredo počasi dol. Z vadbo za zdaj nimam težav, bolj s prehrano, saj mi je težko vsak dan jesti različno. Sem pa ostala aktivna tudi na dopustu, kjer sem vsak dan prehodila od 3 do 10 kilometrov. V Italiji, deželi testenin, pic in sladoleda, sem pojedla veliko zelenjave, sladoled pa sem si privoščila samo enkrat, in sicer eno kepico. Ni težko, ko enkrat vidiš rezultate in se dobro počutiš. Od treningov me malo boli zadnjica in čutim bolečine v nogah. Doma skupaj z možem delava Hanine vaje iz video vadnice in se imava super."

Andreja J., 31 let, grafična oblikovalka iz Idrije

"Gre mi kar dobro in počutje je že boljše. S Hano imava dvakrat na teden trening, kjer zaradi mojih težav z držo delava predvsem raztezne vaje. Všeč mi je, da so treningi različni, saj se hitro naveličam. Moja drža se je že malo spremenila, a se moram še vedno popravljati. Trudim se tudi jesti zajtrk, ki sem ga prej jedla samo na počitnicah. Štirikrat tedensko poskušam teči v fitnesu ali naravi. Obvezno vsak dan pred spanjem delam raztezne vaje. Delala sem jih tudi ob treh ponoči, ko sem končala delo. Ob koncu tedna prav tako ostajam aktivna, če je lepo vreme, skočim na Rožnik, sicer pa v fitnes."

Kaj pa pravi osebna trenerka Hana Verdev?

"Nad dekletoma sem navdušena, če bi vse moje stranke ubogale kot oni, bi bila presrečna. Urška je že lepo shujšala, spremenila prehrano, redno se giba. Andreja pa me včasih zbudi, ko mi sredi noči pošilja MMS-sporočila, da še vedno dela raztezne vaje. Imamo se luštno in hkrati efektivno. Vaje, ki jih vadimo v video vadnici in se jim lahko pridruži vsak, pa imajo osnovno rdečo nit, ki se iz tedna v teden stopnjuje. Predvsem bi ljudem svetovala, da ko pridejo do točke, ko so jim vaje pretežke, naj raje ponovijo vaje iz prejšnjega tedna in potem nadaljujejo. Nikakor naj ne delajo tistega, kar jim je pretežko. Naj poslušajo svoje telo."

Pridružite se izzivu!

Še je čas, da se pridružite izzivu. In povabite še prijateljico, prijatelja, partnerja, mamo ...

Prijavnico najdete v članku 60-dnevni izziv z osebno trenerko Hano Verdev: Vitalni v poletje.

Vsak teden vas bodo čakali trije treningi in drugi uporabni nasveti. Vsi, ki se boste prijavili, boste videe prejemali tudi v vaš elektronski nabiralnik. Če pa boste z nami na Instagramu ali Twitterju delili tudi svoje izkušnje, se boste potegovali za Lidlovo košarico zdravih živil. Ob fotografiji ne pozabite zapisati #vitalnivpoletje.

Prvi treningi so vam že na voljo na povezavi: www.aktivni.si/vitalni-v-poletje/video-vadnica

Projekt poteka v sodelovanju z Lidl Slovenija.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri