Slika 2/3

2. Pridobite na maščobni masi

Številne raziskave so pokazale, da se pri tistih, ki redno uživajo oreščke, zmanjša verjetnost za nastanek diabetesa, pa tudi pri hujšanju pomagajo. Toda le, če je količina, ki jo pojeste, zmerna. Če si jih boste privoščili preveč, pa se bo hitro pokazal ravno nasproten učinek – težo boste pridobili.

Oreščki kljub vsemu vsebujejo veliko kalorij. Za primer: 30 gramov mandljev vsebuje približno 119 gramov maščob oziroma 163 kalorij, medtem ko vsebuje 30 gramov kuhanega rjavega riža približno 31 kalorij.

Zato si zapomnite za vselej, če je živilo zdravo, še ne pomeni, da ga lahko jeste v neomejenih količinah.

Profimedia
Sorodni članki

Zakaj bi morali oreščke obvezno namakati, preden jih pojemo?

Oreščki so zdravi in vsebujejo za telo izjemno koristne snovi, zato ne bo narobe, če si jih vsak dan privoščimo nekaj. Pa ste vedeli, da bi jih morali prej namakati? Preverite, zakaj. 

5 enostavnih predlogov za obroke pred treningom in po njem

Pri treningu ni pomembno le, koliko in kako gibate, ampak tudi, kako se pripravite na trening. Uspeh vašega treninga je močno odvisen tudi od prehrane – prej in potem. Za vas…

Kdaj in kaj je najbolje jesti pred tekom?

Spadate v skupino ljudi, ki ne zdrži teka na tešče? Potem je tukaj nekaj predlogov, kaj (in kdaj) jesti pred tekom!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri