10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako nehati jesti sladkor?

Kako nehati jesti sladkor? (foto: Shutterstock) Shutterstock
14. 12. 2018 Vir: liza.aktivni.si

Sami se odločite, ali želite na pot brez sladkorja kreniti pred božičnimi prazniki ali po njih, ko se bodo šibile mize pod božičnim pecivom. 

No, kakorkoli, preberite si, kako se v 16 korakih odvaditi od sladkih grehov.

1 Izogibajte se navidezni hrani brez sladkorjev. Vaši kosmiči in sadni jogurt za zajtrk imajo veliko sladkorja, zato jih takoj odstranite z jedilnika.

2 Imejte radi svoja jetra. Jetra so odločilna za izločitev strupov iz telesa in igrajo pomembno vlogo pri želji po sladkarijah, saj uravnavajo raven sladkorja v krvi.

3 Jejte probiotike, ki zmanjšajo apetit: beluši, banane, malancani, česen, navadni jogurt ...

4 Ko ne zmorete več, jejte 85 % črno čokolado, ki bo potešila željo po sladkem.

5 Jejte maščobe, ki bodo ublažile željo po sladkem. Maščobe vas bodo tudi nasitile za dlje časa. Jejte avokado, ghee, olivno olje v praktično vsakem obroku.

6 Berite deklaracije, sladkor se skriva tudi v tako imenovani zdravi hrani.

7 Ugotovite, zakaj jeste sladkor, po navadi sta kriva stres in tolaženje s hrano. No, tudi okus žal ni slab, zato je odvajanje toliko težje.

8 Imejte raje sebe kot sladkor. In če to ne pomaga, spomnite se, kako grozno slabo vest imate, ko pojeste preveč torte ali piškotov. Ali je vredno? Ja, odgovor ni enostaven.

9 Spremenite mišljenje. Nikoli naj postane včasih, saj bo lažje živeti z mislijo, da si boste čokoladno torto lahko občasno le privoščili, in še to mirne vesti.

10 Ugotovite, ali gre za zasvojenost s sladkorjem? Pri zasvojenosti s sladkarijami je pomembno tudi zavedanje, da niste zasvojeni le fizično, temveč tudi mentalno. Bodite bolj pozorni, kdaj se vam pojavlja želja po sladkarijah in kateri so tisti sprožilci, ki pripeljejo do te želje.

11 Zamenjajte dejavnost. Ko naslednjič začutite potrebo po sladkem, si skuhajte čaj in ga počasi pijte (seveda brez sladkorja). Tako boste zamenjali eno dejavnost z drugo. Pomembno je, da z nečim zamotite svoj um, da ne bo 'mislil' na sladkarije.

12 Nagradite se s telovadbo, ne ravno obratno, da miganje nagradite s sladkanjem. Vse je v glavi in odvisno od naše volje.

13 Ali moramo sploh povedati? Nehajte piti sladke pijače, nehajte sladkati kavo in čaj.

14 Zamotite čeljust. Poskusite lahko tudi z žvečenjem žvečilnega gumija brez sladkorja.

15 Jejte oreščke.

16 Ne dovolite si biti lačni. Če boste lačni, boste posegli po prvi neumnosti, ki vam bo prišla pod roko, zato nikar ne tvegajte.

Fotografija: Shutterstock

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri