10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

12. dan izziva

5. 5. 2017

Čas je, da pripravimo mišice na nove vaje, ki bodo sledile v naslednjih dneh.

12. dan izziva bomo namenili počitku oziroma sprehodu.

Za sprostitev in razteg pa lahko naredite dve raztezni vaji:

Vaja 1: ulezite se na hrbet z iztegnjenimi nogami. Nato eno nogo dvignite, primite pod kolenom in jo pritegnite k sebi. Za tem iztegnite koleno. Položaj zadržite 5 sekund in naredite 6 ponovitev z vsako nogo.

Vaja 2: nogo pokrčite nazaj, z roko primite za gleženj in jo dvignite proti zadnjici. Pri tem boke potisnite naprej in začutili boste razteg na sprednji strani pokrčene noge. Položaj zadržite 30 sekund in z vsako nogo naredite 3 ponovitve. Za boljše ravnotežje se lahko z drugo roko primete za stol ali poiščete drugo oporo.

13. dan 1. skupino čaka dodatna vaja, 2. skupini pa smo popestrili z novimi variaciami počepov. 

Ste se nam pravkar pridružili?

Začnite s 1. dnevom in najprej naredite test

Več o izzivu si lahko preberete v članku 30-dnevni izziv s počepi.

Z vprašanji se lahko obrnete tudi na športnega trenerja in kineziologa Jana Veleušiča, ki bo vseh 30 dni skrbel, da bomo res dobro in pravilno razmigali vse mišice. Pišite mu na info@sportnaklinika.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri