10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

24 preprostih načinov, kako izboljšati razpoloženje

24 preprostih načinov, kako izboljšati razpoloženje (foto: Candice Picard | Unsplash) Candice Picard | Unsplash
8. 2. 2019

Obstaja veliko stvari in načinov, ki nas spravijo v dobro voljo. Morda kaj od tega že počnete? Seveda vam ni treba početi prav vsega. Poskusite tiste, ki so vam najbolj všeč. Ali tiste, ki se vam zdijo najlažje. Tu je 24 preprostih načinov, kako izboljšati razpoloženje.

Ko bo vaše razpoloženje boljše – in slej ko prej bo – lahko začnete vključevati večje spremembe. Teh se držite tudi takrat, ko se boste počutil povsem v redu – naj ta čudovit občutek traja.

Stopite korak nazaj in razmislite, zakaj se pravzaprav počutite tako.

Čas preživite s prijatelji ali sorodniki, ki vas razumejo in ne obsojajo. Pogovor o tem, kako se počutite, pomaga. Ne tiščite v sebi.

Poslušajte glasbo. Če igrate instrument, zaigrajte.

Igrajte in crkljajte se s hišnim ljubljenčkom, če ga imate. Živali so lahko pravi terapevti.

Pojdite ven. Pa čeprav samo v trgovino po sveže sadje ali do najbližjega parka. Svež zrak in gibanje vedno vplivata pozitivno. Poskusite lahko tudi z 20-minutno hitro hojo. Ali pa se odpravite kar na daljši pohod.

Preverite: Kako zdravi narava in kako dolg sprehod si je dobro privoščiti

Pišite. Čustva izlijte na papir.

Naspite se. Privoščite si dolg nočni spanec in popoldanski dremež, če je potrebno.

Počnite stvari, ki vas veselijo. Berite, rišite, ustvarjate, pojdite na kavo ... Karkoli, kar bo vaše misli odvrnilo od negativnega. 

Tudi spontanost dobro dene.

Znova določite svoje prioritete. Morda so se spremenile, prišlo je do neravnovesja in tudi to včasih povzroči slabo razpoloženje. Vključite vse, službo, zvezo, zdravje …

Preglejte stare fotografije in se spomnite vseh lepih spominov, nato naredite kakšno novo.

Nekoga objemite. Objem prinese naslednjih 9 koristnih učinkov.

Smejte se. Morda vam ta trenutek ni do tega, a verjemite, pomaga. Morda vas bo nasmejala prijateljica. Ali pa smešen video. 

Ali pa se izjokajte.

Ponovno se povežite z osebo, s katero se niste slišali že mesece.

Napišite si pismo. Kot je rekel Cicero: Nihče vam ne more dati boljšega nasveta, kot sami sebi.

Preizkusite dihalne vaje. Ko smo v stresu, je naše dihanje zelo plitko, to pa vpliva tudi na počutje. Osredotočite na globoko dihanje.

Bodite hvaležni. Preverite TUKAJ, kako vam lahko hvaležnost pomaga.

Kuhajte in pecite. Kuhanje in peka sta lahko zelo terapevtska.

Osredotočite se samo na stvari, ki vam pomenijo veliko in so pomembne. Prepogosto se osredotočamo ter obremenjujemo s stvarmi, ki niso vredne našega časa.

Sanjarite. Vzemite si 'mentalne počitnice'. Naj vaše misli odplavajo.

V stanovanje spustite sončne žarke.

Ne zadajte si preveč. Vse večje naloge razdelite na manjše dele, a tudi, ko boste določali roke, bodite realistični. Ne krivite se, da 'niste naredili nič'.

Vzemite list papirja in zapišite pozitivne stvari o sebi. To lahko prosite tudi prijateljico, prijatelja ... Seznam vedno nosite s sabo in ga večkrat preberite.

Priporočamo tudi: Kako pregnati slabo voljo? Tu je 8 preprostih nasvetov zoper žalost 

Značke: razpoloženje

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri