10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Preprečite občutek osamljenosti v 3 korakih

Preprečite občutek osamljenosti v 3 korakih (foto: profimedia) profimedia
30. 1. 2018

Včasih se v samoto odmaknemo zato, da bi se umirili in spet zadihali, drugič nas preganja občutek osamljenosti, čeprav smo obkroženi z ljudmi. Tega ne izkusijo le tisti, ki končajo zvezo ali se sprejo s prijateljem. Lahko prevzame tudi vas.

Občutek osamljenosti prikliče negativne misli in prepreči, da bi na svet gledali realno. Čeprav dobro veste, da vedno ne bo vse črno, ne morete pogledati širše in opaziti, da se vam dogaja tudi veliko lepih stvari. Samota nas pogosto prevzame, ko se počutimo:

  • nepomembno
  • neupoštevano ali ignorirano
  • izolirano od sveta
  • nesprejeto
  • drugačno od drugih.

Če se prepoznate v naštetih počutjih, se lotite naslednjih korakov, ki bodo pregnali osamljenost:

1. Ugotovite, kaj spodbudi občutek osamljenosti.

Osamljenost se lahko pojavi tudi, kadar ste v krogu najbližjih in imate njihovo pozornost. Opazujte, v kakšnih situacijah in ob katerih osebah se pojavijo takšni občutki. Če ne prepoznate vzorca, si zapisujte v poseben dnevnik in čez teden ali dva preverite, s čim povezujete osamljenost. Morda vas napade kadar ste v družbi prijatelja, ki je v resnem razmerju, ker sami še niste našli prave ljubezni. Odkrili boste, kateremu področju svojega življenja morate nameniti več pozornosti in energije. Morda morate postati le bolj samozavestni ali spremeniti pogled. Ko boste vedeli, kje tiči problem, bo vse postalo lažje.

2. Ne dovolite, da tehnologija narekuje vsak dan.

Slike srečnih ljudi s popolnim življenjem preplavljajo družbena omrežja, in če nimate nenehno v mislih dejstva, da nihče ni popoln, se hitro predate negativnim občutkom. Sami se ne rekreirate tako redno, kot dekle na fotografiji, nimate popolnega hišnega ljubljenčka in ne jeste hrane z Instagrama. Poleg tega z oglašanjem na vsak zvok, ki ga proizvede telefon, zapostavljate sogovornika in se tudi sami kdaj znajdete v tej vlogi.

3. V ospredje postavite pristne globoke pogovore.

Imate bližnjega prijatelja ali sorodnika, ki mu lahko zaupate čisto vse? Izkoristite to za čase, ko zares potrebujete pogovor. Zaupajte mu/ji, zakaj vas obhajajo negativne misli in prosite za nasvet, če ne veste, kaj storiti. Vsi včasih potrebujemo pomoč in zato so tu prijatelji. Pomagalo bo, če se boste večkrat opomnili, da niste sami. Imate veliko oseb, ki bodo z veseljem z vami preživele čas. Raje se zapletite v globoke pogovore kot plehko čenčanje o vremenu.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri