To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Tako bo vaše življenje bolj pozitivno in bolj kakovostno (nasvet fitnes trenerja)

Tako bo vaše življenje bolj pozitivno in bolj kakovostno (nasvet fitnes trenerja) (foto: Profimedia) Profimedia
31. 1. 2019 Vir: Lady

Ste stalno slabe volje, zaskrbljeni, vas muči nespečnost, ste ves čas prehlajeni, pod stresom, so se vam nabrali odvečni kilogrami? Potem morate preizkusiti naslednje.

Če ste si postavili zaobljube in cilje ali ne, vsekakor je vredno razmisliti, da bi letos nekaj investirali vase in naredili nekaj zase. Tako bo vaše življenje bolj pozitivno in bolj kakovostno.

Verjetno že veste, kakšen bo nasvet.

Telesna aktivnost, seveda.

Izgovori, da nimate članske izkaznice za fitnes, da nimate časa, da zunaj pada dež, da je mraz itd., ne bodo prišli v poštev. Saj vadbo lahko izvajate doma, kadarkoli vam ustreza.

Naslednje vaje lahko delate z lastno težo ali z utežmi (če jih nimate, v roke vzemite plastenke z vodo). Pripravite si glasbeno podlago za motivacijo in začnite.

Za stabilizacijo in razteg

Za stabilizacijo trupa, razteg kolena in kolka ter poudarjeno stabilizacijo ramenskega obroča lahko izvajamo diagonalni izteg.

Postavimo se na vse štiri. Izmenično dvigamo diagonalni okončini (leva roka-desna noga oz. desna roka-leva noga).

Shutterstock

Počep s poskokom

Počep s poskokom je vaja za vzdržljivost srčno-žilnega sistema, pri kateri krepimo tudi mišice zadnjice in zadnje ter prednje stegenske mišice.

Stopimo v širino bokov, naredimo počep na celotnem stopalu. Sunkovito se odrinemo in skočimo. Doskočimo tako, da sta stopali približani. Potem se odrinemo in skočimo v počep z nogami v širini bokov.

Shutterstock

Za roke in ramena

Za krepitev mišic rok in ramenskega obroča lahko izvajate soročni izteg nad glavo.

Roke dvignemo in jih v komolcu pokrčimo v kot 90 stopinj. Komolci so poravnani s trupom, mišice lopatic rahlo stisnjene, jedro trupa in zadnjična mišica sta aktivno stabilizirana. Roke dvignemo nad glavo, pazimo, da rok v komolcu ne iztegnemo popolnoma, in jih spustimo v prvotni položaj.

Profimedia

Za trebušne mišice

Ruski obrat je vaja za krepitev trebušnih mišic ter mišic rok in hrbta.

Trebuh je ves čas izvajanja vaje napet, gibi pa nadzorovani. Ob rotaciji si pomagamo z rokami, ki jih iztegnemo predse in obrnemo v izbrano smer. Noge so ves čas izvajanja pri miru, če pa želimo vajo otežiti, jih nekoliko dvignemo.

Profimedia

Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Izberite še en izziv:

Preberite tudi: Zakaj nizek vnos ogljikovih hidratov in uživanje zdravih maščob pripomore k izgubi telesne teže (+ slasten recept) 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri