Slika 2/4

Hranljiv zajtrk

Čeprav ste na dieti, ni priporočljivo, da izpuščate katerega od glavnih obrokov. Raje se prepričajte, da bodo vsebovali hranljive snovi, ki jih telo potrebuje.

Začnite že z zajtrkom in si privoščite beljakovine ter vlaknine, ki vam bodo še nekaj časa dajale občutek sitosti. Vzemite si vsaj 15 minut časa, da lahko počasi jeste in okušate. Pomembno je, da v obroku uživate in ne hitite. Zajtrk je vreden vsake jutranje minute.

NASVET: Takoj, ko vstanete, spijte dva kozarca vode. S tem boste počasi prebudili telo in poskrbeli za hidracijo.

profimedia
Sorodni članki

5 jutranjih navad, ki bodo pomagale pri hujšanju

Kaj lahko naredite že zjutraj, da boste hitreje dosegli cilj.
None

6 preprostih jutranjih navad, ki bodo spremenile vaš dan

Na boljše seveda. Ker jutro ne more ponuditi obetajočega dne, če ga začnemo tako, da medtem ko goltamo kavo, obuvamo še čevlje in nervozno pogledujemo na uro. Ja, ljudje imamo...

Zakaj bi morali imeti jutranjo rutino?

Ker je to najboljši način za povečanje produktivnosti in izboljšanje počutja. Še niste povsem prepričani? Morda vas spodbudijo spodnji nasveti.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri