hoja-razgled-mir

Lepo si je privoščiti razvajanje v kakšnih termah, tudi potovanja na Bali se ne bi branili, kajne? Vendar so to drage stvari, ki si jih ne moremo privoščiti vsak teden, tudi če bi imeli čas. A v resnici obstaja kup zelo enostavnih, a učinkovitih stvari, za dneve, ko je treba očistiti misli in se napolniti s svežo energijo. Pa naj postanejo rutina, saj so pri roki in brezplačne.

1. Pojdite na sprehod

Vsakodnevna hoja po svežem zraku vam pomaga, da se povežete z naravo in izpraznite glavo. Miganje vam bo izboljšalo razpoloženje in vam dalo energijo, pa čeprav ste aktivni in na zraku le 10 ali 15 minut.

Preberite: Kako zdravi narava in kako dolg sprehod si je dobro privoščiti

2. Topel napitek za kratek premor

Topel čaj ali kakav – popoln razlog za kratek odmor. Usedite se, vdihnite, umirite in uživajte.

3. Pokličite prijateljico ali prijatelja

Nehajte samo klikati, pokličite jih. Že ko boste slišali znan glas, bo to na vas imelo zelo terapevtski učinek. Pravzaprav boste bolj srečni tako vi kot vaša prijateljica – popolna zmaga.

4. Pišite dnevnik

Zapišite svoje misli, skrbi in izkušnje, to je odličen način, da očistite svoje misli. Pisanje vam pomaga, da se soočite sami s seboj ter daste prosto pot čustvom in se rešite nekaterih problemov. Nikar preveč ne razmišljajte, pustite, da misli in skrbi same vandrajo na papir.

5. Izklopite telefon

Dovolite si, da uživate v tem trenutku, ne da bi vas kdo motil ali da bi motili sami sebe z brskanjem po družbenih omrežjih. Vse vas bo počakalo, tudi Facebook in Twitter.

6. Dajte vse štiri od sebe

Noge v zrak in na steno – to je vedno dobra ideja, saj se vam obnovijo zaloge krvi v zgornjem delu telesa in v glavi. 'Polsveča' je odličen položaj za sprostitev in zmanjšanje stresa. Roke dajte ob telo in dlani obrnite v zrak. Ta asana je super za vse, ki imajo težave s spanjem.

7. Privoščite si kopel

Polurna kopel dela čudeže za vaše dobro počutje. Med namakanjem ne morete delati veliko stvari, morda lahko le berete in poslušate glasbo. In prav zato je dobro. Če se želite še dodatno sprostiti, dodajte v vodo še malo magnezija, soli in sivke. Nimate kadi? Tudi topla prha dela čudeže.

8. Organizirajte si dom

Zlasti če ste zelo zaposleni, je zelo pomembno je, da imate doma mir. V organiziranem, čistem stanovanju se lahko popolnoma sprostite. Redno si vzemite vsaj 15 minut na sobo ter jo očistite in odvrzite navlako.

9. Navijte si glasbo

Skoraj ni stvari, ki bi lahko človeka spravi v boljšo voljo kot ga dobra glasba. Dovoljeno je tudi, da zaplešete in zapojete.

9 neustavljivih razlogov, da takoj prižgete glasbo in začnete plesati

10. Vstanite pol ure prej (ali pojdite prej v posteljo)

Morda se vam ne zdi veliko, a 30 minut lahko spremeni veliko stvari. Če ste utrujeni, pojdite pol ure prej v posteljo kot po navadi. Telo in glava vam bosta hvaležna. Imate pred seboj dolg dan? Vstanite pol ure prej kot po navadi, pripravite si dober zajtrk in si vzemite nekaj minut za meditacijo. Presenetilo vas bo, kako vam bo mirno jutro naredilo odličen in produktiven dan.

Preverite še: 5 vaj pomlajevanja, ki bi jih morali izvajati vsak dan (VIDEO)

In 9 stvari, ki jih prenehajte pričakovati od drugih 

Sorodni članki

Skrivnost dobrega spanca

Ob pomanjkanju spanja smo zjutraj primerno utrujeni. Ampak kaj naj človek stori, če ponoči ne more spati? Strokovnjaki za zdravo življenje so pripravili nekaj preprostih nasvetov.

30-dnevni izziv dobrega počutja

Zdaj je popoln čas, da preizkusite 30-dnevi izziv dobrega počutja. Ne čakajte na pravi trenutek. Ali na vikend in na proste dneve, da se boste lahko čisto zares lotili. Vsak…

18 idej za slabe dni

Vsakemu se zgodi, da pride dan, ko ne gre nič po načrtu. Nikakor ne morete najti tistega žarka, ki bi razsvetlil temne misli. Ko se slab dan naslednjič prikrade v vaš koledar, se…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri