To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Ena stvar, ki je ne smete početi, če želite doseči svoj cilj

Ena stvar, ki je ne smete početi, če želite doseči svoj cilj (foto: SHUTTERSTOCK) SHUTTERSTOCK
28. 2. 2019

Ste v procesu hujšanja ali telesne preobrazbe? Za vami je ves napredek, ki ste ga dosegli do zdaj, pred vami cilj in napredek, ki ju še morate doseči. In tu nastane majhen problem.

Marsikdo napredka, ki je že bil dosežen, ne prepozna. Osredotoča se samo na to, koliko je še treba narediti, da se doseže cilj.

Če svoj cilj, da boste izgubili točno toliko in toliko kilogramov ali da boste dosegli izklesano postavo, enačite z napredkom, se lahko zgodi, da boste kmalu odnehali in se odrekli svojemu načrtu. Zakaj?

Zadeva je čisto preprosta, berite dalje.

  • Na primer, zadali ste si, da boste izgubili 25 kilogramov.

Če boste res pridni in se držali vadbenega programa in pravilne prehrane, vam lahko uspe v mesecu dni zdravo shujšati za štiri kilograme.

Kako boste gledali na te štiri kilograme, ko boste po mesecu dni stopili na tehtnico? Prepričan sem, da bo večina rekla, uh, izgubiti moram še 21 kilogramov. Že izgubljeni kilogrami (tista majhna številka) večini ne bodo prav veliko pomenili.

Preberite: Najboljša stvar, ki jo lahko naredite, ko hujšate

  • Recimo, da so vaš cilj izoblikovane in poudarjene trebušne mišice.

Ne boste videli, koliko centimetrov obsega pasu ste že izgubili. Osredotočeni ste samo na tisti končni videz, 'six packi' se še ne vidijo in razočaranje je tu.

Prepričan sem, da večina posameznikov, ki poskuša preoblikovati telo in gleda na svoj cilj, kot sem opisal v dveh tipičnih primerih, hitro​ vrže puško v koruzo.

Lepo je, da ste osredotočeni na cilj, vendar ne smete primerjati trenutnega napredka s končnim ciljem. To vas bo demotiviralo.
Raje se spomnite,
  • zakaj ste začeli,
  • kakšno je bilo vaše počutje skozi vsak mesec, ko ste postajali boljši, močnejši, bolj energični, veseli, pozitivni in
  • kako ste se sami kot osebnost spremenili.

Ko si boste na to odgovorili, potem številke na tehtnici ne bodo merilo vašega napredka.

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Preberite še:

In preizkusite 7-dnevni program vadbe - vaje, ki jih lahko izvajate doma

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri