10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

12 nasvetov, kako se zjutraj spraviti k vadbi

12 nasvetov, kako se zjutraj spraviti k vadbi (foto: Profimedia) Profimedia
27. 6. 2017

Vsi niso jutranji tip človeka, to drži kot pribito. Vendar za jutranjo vadbo ne rabite biti. Vprašanje je le, kako se spraviti do gibanja, takoj ko odprete oči. Preverite nekaj možnih odgovorov.

  • Ohladite se, da vas gibanje kasneje ogreje. Do telovadnice se peljite s kolesom. To vas bo zbudilo bolj kot kava še posebej, če je jutro hladno. Imeli boste večjo željo po gibanju, da vam spet postane prijetno toplo.

  • Nastavite dva alarma. Prvi vam bo dal vedeti, kdaj morate vstati, drugi pa, kdaj se morate pripraviti za odhod. V vmesnih minutah si pripravite zajtrk in opravite jutranje rituale, za katere vam ne bo zmanjkalo časa.  

  • Pripravite stvari večer prej in se odpravite v posteljo zgodaj. Preverite, katera vrsta vadbe je na sporedu jutri in pripravite oblačila ter pripomočke, ki jih boste potrebovali. Spat ne odhajajte prepozno, saj bo v tem primeru zgodnje vstajanje verjetno neuspešno.

  • Zajtrk naj bo pripravljen vnaprej. Če je le mogoče, hrano pripravite večer prej, da boste pridobili nekaj dodatnih minut in uživali v obroku. Hitenje ni ravno miren začetek dneva.

  • Prestavite budilko stran od postelje. Prisiljeni boste vstati in jo ugasniti, potem pa se vam ne splača več nazaj med rjuhe.

  • Naj postane navada. Življenje se vrti okrog njih, zato postopoma tudi jutranja vadba lahko postane navada. Začnite z manjšimi dejanji, kot sta nastavljanje budilke in priprava športnih oblačil.

  • Umijte se z mrzlo vodo. Podobno kot vožnja s kolesom v mrzlih dneh, vas bo tudi to zbudilo v trenutku. Še posebej priporočljivo za tiste, ki se ne morete znebiti občutka zaspanosti še dolgo potem, ko ste že budni.

  • Omejite izgovore. V torbo dodajte tudi higienske potrebščine, brisačo in vrečko za potna oblačila. S tem boste izločili pomisleke, da boste morali na delo priti smrdljivi in premočeni. Kadar obstaja velika verjetnost za dež, načrtujte vadbo, ki jo lahko izvajate v zaprtem prostoru. S podobnimi triki prihranite razmišljanje, zakaj ne bi morali opraviti treninga.

  • Pomislite, kako se počutite po telovadbi. Kljub zadihanosti, potu, in utrujenosti se verjetno tudi vi po vadbi počutite odlično in pripravljeni za začetek dneva. To bo prispevalo nekaj motivacije.

  • Razvajajte se. Če obožujete kavo, si jo pripravite pred vadbo. Naredite okusne, lahke prigrizke ali nekaj, kar si radi privoščite za zajtrk. Pojdite spat z mislijo na to, da vas pred treningom čaka nekaj dobrega.

  • Ohranite rutino. Obravnavajte jutranji trening enako pomembno kot obisk pri zdravniku, zgodnji sestanek in druge opravke. Ne morete je prestaviti in izpustiti kar tako.

  • Uporabite utripajočo luč. Pametni telefoni ponujajo nešteto možnosti in edina izmed njih je utripajoča luč, ki spremlja melodijo budilke. Razsvetlila bo prostor in pregnala željo po spanju.

 Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri