Blazinice okoli pasu in na bokih vedno znova napadate s klasično vajo za trebušne mišice, a se vam le sladko smejijo nazaj in ostajajo na svojem mestu? Izbrskali smo osem nasvetov, da bo šlo hitreje.

Slika 1/8

Začnimo z nekaj vajami, ki jih vključite v svoj vadbeni program.

PLANK NA KOMOLCIH

Standardni plank smo vam že večkrat priporočili, a vaja je zares neverjetno učinkovita. Ponovno položite roke tako, da je med komolci in nadlaktjo pravi kot, telo poravnajte, stisnite trebušne mišice ter zadnjico in držite vsaj 30 sekund.

Vajo 4-krat ponovite. Čas izvajanja iz tedna v teden podaljšujte.

Za še večji učinek naredite:

PLANK NA ŽOGI

Vaja je podobna kot navadni plank, le da imate tokrat komolce na veliki žogi. Ker se boste morali bolj potruditi, da boste obdržali ravnotežje, bodo vaše mišice trdo delale.

Sčasoma vključite dvig noge.

Ste vajo, ki sledi že poskusili? Morate jo začeti izvajati že danes, ker ...

Profimedia

Sorodni članki

VIDEO: Kako se znebiti stranskih maščobnih blazinic?

Stranskih maščobnih blazinic ali t.i. ljubezenskih ročk se JE vsekakor mogoče znebiti. Kako? Z ustreznimi vajami. Kakšnimi, razkriva slovenska trenerka Maja Gorjanc. 

Trening za trebušne mišice, ki ga sestavljata le dve vaji

Vaše trebušne mišice potrebujejo pozornost? Naredite naslednje ...

Za vitek pas: 3 preproste vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu (VIDEO)

Kako do vitkega pasu? V vadbeni program vključite 3 vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri