Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Kako ukrepati, če imate bolečine v vratu, hrbtu ali zadnjici?

Kako ukrepati, če imate bolečine v vratu, hrbtu ali zadnjici? (foto: profimedia) profimedia
26. 4. 2018

Če pogosto čutite bolečine v teh predelih, verjetno veliko časa sedite. Da bi odpravili napetost po naravni poti, preverite te nasvete.

Zadnjica

Z bolečinami telo izraža nestrinjanje z našim početjem, v tem primeru sedenjem. Takrat morate ukrepati. Ko želite razgibati zadnjico, naredite to vajo:

  • Postavite se na eno nogo in jo potisnite daleč nazaj. Z rokami se skušajte dotakniti prstov na nogi, ki je na tleh (naredite položaj lastovice). Pazite, da bo hrbtenica zravnana. Če želite boljši učinek, boste morali vajo večkrat ponoviti.
Vrat in zgornji del hrbta

glava

Večurno nepravilno sedenje povzroča otrdelost vratu in zgornjega dela hrbta ter ramen.

Za sprostitev vratu vsake pol ure ali na eno uro naredite naslednje vaje:

  • Glavo trikrat obrnite čisto v desno, tako da pogledate preko rame. Enako naredite na levi strani.
  • Petkrat se ozrite v strop in potem počasi v tla.
  • Nazadnje glavo obrnite od leve proti desni in nazaj. Ponovite vsaj trikrat oziroma tolikokrat, da napetost popusti.

Za zgornji del hrbta:

  • Roke dvignite nad glavo in se pretegnite. Nato se nagnite najprej v levo stran. Eno roko položite na bok, z drugo sezite nad glavo. Ponovite na desni strani.
Spodnji del hrbta

žoga

Ker nismo ustvarjeni za sedenje, ampak gibanje, ni nič nenavadnega, če vas pogosto boli spodnji del hrbta.

Najbolje je, če nekaj časa sedite na stolu brez opore ali na veliki telovadni žogi, saj je takrat zgornji del telesa prisiljen k pravilnejši drži. Ker to ni vedno mogoče, si lahko pomagate tudi tako:

  • Nastavite alarm na vsako uro in se sprehodite. Lahko greste le od pisarne do hodnika. Pomembno je, da zravnate hrbtenico in nekaj trenutkov niste upognjeni pred ekranom.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri