Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Pretkani načini, na katere se vadba pritihotapi v vaš vsakdan

Pretkani načini, na katere se vadba pritihotapi v vaš vsakdan (foto: profimedia) profimedia
14. 5. 2019

Včasih morate pretentati sami sebe, da bi vzpostavili dobro navado. Prej kot se boste zavedali, bo gibanje postalo del vašega vsakdana.

Tu je nekaj načinov, kako se lahko “prisilite” k redni vadbi. Kmalu to ne bo več obveza, ampak nekaj kar pač počnete vsak dan. Občutili boste, da ste bolj sproščeni, se lažje zberete in se k vadbi zatekate tudi, kadar morate sprejeti pomembno odločitev. Preizkusite kaj od naslednjega.

Tretirajte vadbo kot poslovni sestanek

Ali karkoli drugega, kar se vam zdi pomembno in ne bi zamudili za nobeno ceno. Ko boste vadbo zapisali v svoj rokovnik k drugim pomembnim opravilom in boste do nje imeli enak odnos kot na primer do poslovnih srečanj ali pomembnih telefonskih klicev, je ne boste izpuščali. Doslednost pa je nujno potrebna, če želite doseči uspeh in videti napredek, ki vas bo motiviral za nadaljne podvige.

Če je ne vidite, o tem ne razmišljate

O čem govorimo? O športni opremi, ki vas opomni, da se morate tudi danes razgibati, seveda. Če boste vse pospravili v omaro, boste na vadbo zlahka pozabili ali jo prestavili na drugič (ki morda ne bo nikoli prišel).

Zato že zvečer pripravite torbo za vadbo, ki vas čaka jutri in jo postavite k vratom. Ali pri kavču hranite podlogo za jogo, da bo vedno na očeh in vas morda premami v nekaj jogijskih potez tudi doma. Če se odpravljate na sprehod ali tek, naj na vrhnji polici s čevlji vedno stojijo tekaški copati.

Naj bo gibanje družabni dogodek

Treninga se boste veliko bolj veselili, če bo tam tudi vaša prijateljica ali družba, s katero se po koncu vadbe odpravite na pijačo. Skupaj z gibanjem vedno načrtujte tudi druženje, torej nekaj prijetnega. To je pomembno predvsem za dni, ko se vam ne bo ljubilo, pa boste vseeno obuli športne čevlje in odšli v naravo ali v telovadnico. V naprej se pripravite na take situacije, da jih boste lažje obvladali in se ne boste predali skušnjavi.

Zadajte si mesečne izzive

Takšne, ki vas bodo obdržali v športu, da bo ta lahko prišel v navado. Zastavite si na primer, da morate v enem mesecu opraviti vsaj 20 treningov, ali vsak dan prehoditi določeno razdaljo. Morda se morate pogosteje spraviti v naravo, zato si obljubite, da boste dnevno zunaj vsaj 45 minut. Vse skupaj lahko spodbudite s pametnimi napravami, ki štejejo razdaljo in čas.

Za izpolnjevanje izzivov se boste morali odpovedati izgovorom, to pa je odličen začetek, da se pričnete redno gibati.

Pravilo 10 minut

Ravnajte se po pravilu 10 minut, kadar vam ni do vadbe: vsak dan se morate gibati vsaj 10 minut. Že to bo dovolj da redna vadba sčasoma postane del vašega dneva, kmalu pa boste opazili, da se bo 10 minut razvleklo v 20, 30 … vse do ene ure. Držite se torej tega, da se gibate čisto vsak dan, četudi le za nekaj minut.

Preverite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri