Tokrat za vaje potrebujete le lastno težo in malo prostora. Izvedete jih lahko v pisarni, doma ali v telovadnici zato nimate razloga, da jih ne bi preizkusili. 

Slika 1/6

Počepi na eni nogi

Stoje vzravnano, noge naj bodo čisto skupaj.
Dvignite desno nogo pred seboj (lahko jo pokrčite ).
Upognite levo koleno in sedite v počep. Iztegnete roke pred seboj za ravnotežje.
Skušajte upogniti koleno za 90 stopinj (to je precej težko, zato se ne jezite, če ne zmorete).
Zravnajte levo nogo in ponovite vajo vsaj 10-krat. Potem zamenjajte nogi.

Profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Video: Kako do fit postave, kot jo imajo plesalci

Balet je za nekatere 'le' ples v kratkih krilcih, za druge prava umetnost. Umetnost, ki od plesalca zahteva izjemno telesno pripravljenost. Baletni plesalci so pravzaprav eni…

Fitnes kjerkoli in kadarkoli

Za izvajanje številnih vaj sploh ne potrebujemo fitnes centra ali telovadnice. Nekatere pripomočke z lahkoto vključimo v naš vsakdan, vzamemo jih v službo, na pot, dopust, ... Z…
None

Vzemite si 5 minut za trebušne mišice!

Včasih zmanjka časa za trening, vendar ga tudi ob takšnih priložnostih lahko izvedete v krajši različici. Za trebušne mišice potrebujete le 5 minut. Izzivamo vas, da poskusite!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri