Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Vas jezijo maščobne blazinice ob modrčku? Preizkusite ta 10-minutni trening! (video)

Vas jezijo maščobne blazinice ob modrčku? Preizkusite ta 10-minutni trening! (video) (foto: Profimedia) Profimedia
19. 6. 2019

Maščobne blazinice ob modrčku niso ravno zabavna stvar. A že malce truda zadostuje, da se boste v svoji koži počutili bolje.

Začnite z manjšimi spremembami pri hrani.

Takšna je realnost: pametnejša izbira receptov in bolj zdrava hrana v kombinaciji z gibanjem - to je ključno v boju proti maščobi. Da bi napadli maščobne blazinice ob modrčku, vam seveda ni potrebno vsak mesec preteči maratona in ure in ure prebiti v telovadnici.

Najprej (namesto stroge diete, ki se je verjetno nikoli ne boste mogli držati do konca življenja) vpeljite manjše spremembe.

  • Zmanjšajte ali povsem izločite sladkor, testenine iz bele moke, beli kruh ... Rjavi riž in polnozrnate testenine so super, le malce domišljije uporabite pri pripravi omak in prilog.
  • Izberite veliko zelenjave, jejte sadje in nekaj polnozrnatih izdelkov.
  • Začnite brati etikete na embalaži.
  • Ne jejte iz velikih vreč, škatel in posod. Hrano si vedno naložite na krožnik in jejte počasi.
  • Predvsem pa naj bodo obroki redni.

Več: Načrtovanje jedilnika: Preverite, ali so vaše prehranjevalne navade zdrave (test) 

Kaj pa gibanje?

Kombinirajte nizko in visoko intenzivno vadbo. Telo je namreč izredno prilagodljivo in sčasoma postane bolj ekonomično ter porabi za isto delo manj energije.

In dodajte vadbo z utežmi. Pri vadbi z utežmi se namreč zgodi drugačna prilagoditev. V tem primeru se telo prilagodi tako, da poveča mišično maso, s tem pa ima tudi večjo porabo. Adijo, maščobne blazinice ob modrčku.

Močne hrbtne mišice pa niso tu le zaradi izgleda. So najboljša obramba pred poškodbami, bolečinami in slabo držo.

Zdaj pa na delo: preizkusite odličen 10-minutni trening

Preberite še:

Za vse, ki imate radi izzive:

Delanje počepov v ritmu pesmi - zdržite?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri