vaja-za-roke-in-hrbet

Maščobne blazinice ob modrčku niso ravno zabavna stvar. A že malce truda zadostuje, da se boste v svoji koži počutili bolje.

Začnite z manjšimi spremembami pri hrani.

Takšna je realnost: pametnejša izbira receptov in bolj zdrava hrana v kombinaciji z gibanjem - to je ključno v boju proti maščobi. Da pa bi napadli maščobne blazinice ob modrčku, vam  ni potrebno vsak mesec preteči maratona in ure in ure prebiti v telovadnici.

Najprej (namesto stroge diete, ki se je verjetno nikoli ne boste mogli držati do konca življenja) vpeljite manjše spremembe.

  • Zmanjšajte ali povsem izločite sladkor, testenine iz bele moke, beli kruh ... Rjavi riž in polnozrnate testenine so super, le malce domišljije uporabite pri pripravi omak in prilog.
  • Izberite veliko zelenjave, jejte sadje in nekaj polnozrnatih izdelkov.
  • Začnite brati etikete na embalaži.
  • Ne jejte iz velikih vreč, škatel in posod. Hrano si vedno naložite na krožnik in jejte počasi.
  • Predvsem pa naj bodo obroki redni.

Kaj pa gibanje?

Kombinirajte nizko in visoko intenzivno vadbo. Telo je namreč izredno prilagodljivo in sčasoma postane bolj ekonomično ter porabi za isto delo manj energije.

In dodajte vadbo z utežmi. Pri vadbi z utežmi se namreč zgodi drugačna prilagoditev. V tem primeru se telo prilagodi tako, da poveča mišično maso, s tem pa ima tudi večjo kalorično porabo. Adijo, maščobne blazinice ob modrčku.

Močne hrbtne mišice pa niso tu le zaradi izgleda. So najboljša obramba pred poškodbami, bolečinami in slabo držo.

Zdaj pa na delo: preizkusite odličen 10-minutni trening

Preberite še:

Pridružite se 21-dnevnemu izzivu

Na Aktivni si pripravljamo super izziv: 21-dnevni wellness izziv Dobro sem.

Naše telo je čudovit instrument, ki zaživi v gibanju. Toda ni samo telo tisto, ki potrebuje našo pozornost. Prebudimo tudi pozitivna čustva in poskrbimo za dobro počutje.

To bomo storili v mesecu oktobru. Izziv bo poln nasvetov in namigov, vsak pa bo zasedel le majhen del vašega dne, a vam na koncu zagotovil pozitivne spremembe.

Prijavite se!

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Učvrstite mišice trupa s pomočjo TEH vaj (video)

Trening, ki traja le dobrih 10 minut, izvajajte trikrat tedensko.

Kako se znebiti maščobnih blazinic na hrbtu

Je že res, da se poskusi, da bi pokurili maščobo na točno določenih mestih, ponavadi ravno ne obnesejo, vendar boste s temi zdravimi nasveti do želenih rezultatov prišli hitreje.

5 dobrih razlogov, zakaj bi morali jesti (te presnete) ogljikove hidrate

S priljubljenimi dietami je tako - dovolj je en sam namig, da gre za novo, vročo stvar, pa bodo vsi planili nanjo. Čez čas se bo stvar ohladila in nekaj drugega bo postalo vroče. To...
Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri