trebusne_misice_ucvrstitev_trupa

Trening, ki traja le dobrih 10 minut, izvajajte trikrat tedensko.

Osebna trenerka Anna Kaiser, ki je med drugim zaslužna tudi za zapeljivo postavo svetovno znane pevke Shakire, je pripravila 10-minutni trening za učvrstitev mišic trupa.

Čvrst trebuh in (predvsem pri moški priljubljene) vidne trebušne mišice oz. mišice trupa ne doprinesejo samo k estetskemu videzu telesa, ampak služijo tudi drugače.

Namreč, trup je vir moči celotnega telesa!

Vaje, ki jih boste videli v spodnjem posnetku, ne osredotočajo samo na trebušne mišice, ampak tudi na boke, hrbet, medenično dno in mišice stranskega dela trupa.

To pa bo pomagalo tudi pri preprečaevanju poškodb - pri športnih aktivnostih in pri vsakdanjih opravilih.

Za izvedbo treninga potrebujete podlago in majhno žogo:

Vsako vajo ponovite med 10- in 20-krat (odvisno od vaje).

10-minutni trening izvajajte vsaj trikrat tedensko oziroma odvisno od vaše fizične pripravljenosti in ciljev.

OPOZORILO: Bodite pozorni na njihovo pravilno izvedbo in postavitev žoge!

Preberite še:

Sorodni članki

VIDEO: Tako pokurite 300 kalorij v 30 minutah

Kaj pravite na en odličen 30-minutni trening?

10-minutne vaje za čvrste trebušne mišice (brez pripomočkov)

Bi preizkusili vaje za trebušne mišice, ki ne vključuje klasičnih trebušnjakov in podobnih vaj, ampak vaje, ki se izmed vseh najbolj osredotočajo na učvrstitev trupa?

4 vaje z medicinsko žogo za krepitev celega telesa

Medicinska žoga ni odličen pripomoček le za razvoj bombarderskih rok. Z žogo lahko oblikujete celo vrsto treningov za celo telo, ki jih zlahka izvajate tudi doma.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri