To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Trening doma: 5 vaj, s katerimi boste telo spravili v odlično formo

Trening doma: 5 vaj, s katerimi boste telo spravili v odlično formo (foto: Osebni arhiv) Osebni arhiv
3. 5. 2018

Preden se lotite treninga, ne pozabite na ogrevanje. To je nujno potrebno. Med treningom so obremenjeni vsi sistemi v našem telesu in ravno zato je zelo pomembno, da telo na takšen stres dobro pripravimo.

Za začetek naredite:

1. 10 minut aerobnega ogrevanja: poskoki s kolebnico, hitra hoja, kolesarjenje ...

2. 5 minut dinamičnega raztezanja:  izvajamo gibe, ki so podobni tistim, ki jih bomo izvajali v nadaljevanju treningu (primer: naredimo nekaj serij pretirano dolgih izpadnih korakov), naredimo večje število ponovitev brez obremenitve.

Nato sledi krožni trening

V nadaljevanju so opisane in razložene vaje, ki jih izvedete v obliki krožnega treninga.

Potek: vsako vajo izvajate 30 sekund s čim manjšim vmesnim odmorom. Po izvedenih petih vajah pa sledi počitek (približno 60 sekund). Tako ponovite 4 kroge.

Široki počep

Stojimo pokončno, stopala so širše od širine ramen in usmerjena malo navzven. Kolena so rahlo pokrčena. Hrbtenica je v nevtralnem položaju. Zadnjico spustimo navzdol do kota približno 90°. Teža telesa naj bo ves čas na petah. Vrnemo se v začetni položaj.

Primik noge

Uležemo se na bok in zgornjo nogo prekrižamo spredaj čez spodnjo (glej sliko začetnega položaja). Zgornjo roko položimo na tla za ravnotežje. Nato spodnjo nogo dvignemo navpično proti stropu tako visoko, kolikor zmoremo.

'High knees'

Stojimo pokončno, stopala so v širini ramen. Izmenično visoko proti prsnemu košu dvigujemo koleno in nasprotno roko.

Brca nazaj

Spustimo se v oporo na kolena in dlani. Eno nogo iztegnemo in dvignemo čim višje proti stropu.

Stopanje na dvignjeno podlago s strani

Stojimo pokončno, obrnjeni z bokom proti dvignjeni podlagi. S stopalom ene noge stopimo na dvignjeno podlago tako, da je to v celoti v stiku z njo, stopalo druge noge pa je v stiku s podlago. Z nogo, ki je na klopi (aktivna noga), se vzpnemo na klop v stran.

Trening pripravila: Patricia Pangeršič, AFP trenerka

Zapomnite si, da izoblikovana postava kaže trdo delo, ki smo ga vložili, da smo jo doseg­li. V današnjem svetu je postala statusni simbol – nihče nam je ne more ukrasti, ne moremo si je izposoditi in ne moremo je doseči brez konstantnega in predanega dela. Pridobimo jo s predanostjo, disciplino in trdim delom. Vse to pa so lastnosti, ki so pomembne na vseh področjih življenja.

V trening lahko vključite še: 10 minut za čvrste trebušne mišice

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri