joga-jezero

Vnesite v svoj vsakdan vajo, ki bo pomagala v boju proti celulitu. 

Harvardske raziskave so dokazale, da je vadba joge najbolj učinkovit način za izboljšanje pretoka limfe, za izločanje toksinov in zmanjševanje zadrževanja tekočine v telesu.

Joga prinaša poleg tega še gibčnost, koža postane bolj elastična in sijoča, krepijo se mišice, telo postaja vitalnejše - in nenazadnje mlajše. 

Če se poleg prakticiranja spodaj omenjene vaje spremeni še način prehrane – izloči sladkor in vsa rafinirana živila, poveča vnos sveže zelenjave in sadja, zmerno uživa semena in oreščke, se izogiba pretirano začinjeni hrani… Bo tudi telo postalo ogledalo notranje čistoče in miru. Ko vzpostavite notranje zadovoljstvo, to daje poseben sijaj in lepoto, ki je ne more zmanjšati niti kanček celulita.

Obstaja sicer več jogijskih poz, ki so dobre za to težavo, a tu je ena izmed bolj učinkovitih.  

Vsakodnevo prakticirajte sledeče vaje lahko vidno popravi stanje. Če ne morete vsak dan, pa vsaj trikrat na teden.

Kombinirajte jo z drugimi vajami joge, tekom in vajami za moč.

Idealno bi bilo, da umestite še kratko samomasažo kritičnih con s suho ščetko ali oljem. 

 Vajo morate delati kar se da umirjeno in nazdorovano, pozornost naj bo tudi na ravnotežje.

Pričnite v zravnanem položaju. Noge skupaj. Ob vdihu predročite levo roko in se sklonite (izhodišče giba: kolki). Obenem desno nogo dvignite nazaj in jo pokrčite v kolenu. Z desno roko se primate za prste na desni nogi in potegnite nogo navzgor.

Zadržite dih in ostanite v opisanem položaju (20 sekund). Globoko dihajte – s tem spodbujate hormonsko ravnovesje in večji dotok kisika v telo, ki je potreben v borbi proti izgorevanju maščob. Ob izdihu se vrnite v začetni položaj. Vajo ponovite z levo nogo. Ponovite vsaj 3x na vsako stran. 

minimagazin.info / zena.hr

Poglejte si še:

Sorodni članki

Jogijska terapija za hormonsko ravnovesje

Raven ženskih hormonov začne upadati po 35. letu, vendar imajo težave s hormonskim ravnovesjem vse pogosteje tudi mlajše ženske.

5 vaj po teku - če želite teči bolj učinkovito in brez bolečin

Pisarniška služba in potovanja našemu telesu prav nič ne koristijo. Zato se s pomočjo vrhunske maratonke in tekaške trenerke naučite, kako sprostiti zakrčene upogibalke…
None

Video: Joga za tekače

Tek je čudovit način za ohranjanje dobre telesne pripravljenosti in počutja, vendar pa na telo deluje tudi zelo obremenilno. Zato je priporočljivo, da v tekaški vadbeni proces…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri