Ko izvajate pilates, se vaj lotite v počasnem tempu in pazite na pravilno izvedbo. Tokrat smo prisiljeni upočasniti in se posvetiti dihanju ter gibanju telesa. Te vaje lahko dodate treningu, jih naredite doma kot mini vadbo ali porazdelite med več opravkov.

Slika 1/5

Dvigovanje zadnjice

Vsi, ki imate napete mišice v vratu in zadnjici, boste občutili olajšanje. Če veliko sedite, je to odlična vaja za razbremenitev telesa.

Lezite na hrbet in pokrčite kolena, roke naj bodo ob telesu.
Vso moč usmerite v roke in počasi dvignite najprej zgornji del hrbta, potem spodnji in nazadnje boke.
Pri spuščanju naredite enako: najprej na tla spustite zgornji del hrbta, spodnji del, boke in zadnjico.

profimedia
Sorodni članki

Video: 5-minutni pilates ABS trening

5 učinkovitih pilates vaj za trebušne mišice.

No-Risk Abs© - trebušne vaje brez tveganja

No-risk Abs (abdominals) je program varne vadbe za krepitev globokih in površinskih trebušnih mišic po mednarodno priznani avtorici Blandine CALAIS-GERMAIN.
None

S pilatesom do čvrstega telesa

Nemec Joseph Pilates je iznajditelj vadbe za krepitev telesa, ki je v zadnjih nekaj letih obnorela tudi Slovenijo. Pilates je vadba za oblikovanje in krepitev mišic telesa, ki združuje...
Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri