Ko izvajate pilates, se vaj lotite v počasnem tempu in pazite na pravilno izvedbo. Tokrat smo prisiljeni upočasniti in se posvetiti dihanju ter gibanju telesa. Te vaje lahko dodate treningu, jih naredite doma kot mini vadbo ali porazdelite med več opravkov.

Slika 1/5

Dvigovanje zadnjice

Vsi, ki imate napete mišice v vratu in zadnjici, boste občutili olajšanje. Če veliko sedite, je to odlična vaja za razbremenitev telesa.

Lezite na hrbet in pokrčite kolena, roke naj bodo ob telesu.
Vso moč usmerite v roke in počasi dvignite najprej zgornji del hrbta, potem spodnji in nazadnje boke.
Pri spuščanju naredite enako: najprej na tla spustite zgornji del hrbta, spodnji del, boke in zadnjico.

profimedia
Sorodni članki

Video: 5-minutni pilates ABS trening

5 učinkovitih pilates vaj za trebušne mišice.

No-Risk Abs© - trebušne vaje brez tveganja

No-risk Abs (abdominals) je program varne vadbe za krepitev globokih in površinskih trebušnih mišic po mednarodno priznani avtorici Blandine CALAIS-GERMAIN.
None

S pilatesom do čvrstega telesa

Nemec Joseph Pilates je iznajditelj vadbe za krepitev telesa, ki je v zadnjih nekaj letih obnorela tudi Slovenijo. Pilates je vadba za oblikovanje in krepitev mišic telesa, ki združuje...
Izbor uredništva

Doma pripravljene vode z okusom - 16 odličnih receptov

Ste v trgovini kdaj vzeli v roke plastenko vode z okusom in preverili njene sestavine?

Več...

Zakaj srečni pari ne delijo svojega življenja na družbenih omrežjih?

Živimo v zanimivih časih, ko objave na profilih družbenih omrežij pogosto pomenijo več kot to, kar se dogaja v realnosti.

Več...

7 opozorilnih znakov, da ne poslušate svojega srca

Preverite, ali ste zares sposobni poslušati sebe?

Več...
Najbolj brane vsebine

Ideja za izlet: Rabeljsko jezero

Radi bi se šli nekam ohladiti, sprostiti, se sončiti, morda veslati... Z družino, psom ali prijatelji. Pa ne veste, kam? Rabeljsko jezero je odlična destinacija. 
Več...

Poletna torta z grškim jogurtom in jagodičjem (brez dodanega sladkorja in peke!)

Če si grški jogurt radi privoščite za sladico ali zajtrk, vam bo všeč tudi lahka torta brez peke. Ker ima malo sestavin in je priprava povsem preprosta, jo lahko naredite tudi na počitnicah ali kot piknik sladico.
Več...

Hujšanje: 8 nasvetov, ki jih upoštevajte, če se številka na tehtnici ne premakne

Videti je preprosto – manj hrane, več gibanja. Strategija, ki so jo preizkusili številni in tudi dosegli odlične rezultate. Vsem pa ta način ne prinese rezultata, ki si ga želijo. Če ste med njimi, je morda čas, da preizkusite drugače. Morda je čas, da ...
Več...

Ideja za izlet: Mašun - ki ponuja številne možnosti za sprehode in rekreacijo v naravi

Čudovita sončna sobota, preživeta v objemu prostranih notranjskih gozdov!
Več...

8 nasvetov, kako izstopiti iz cone udobja

Običajno nas je strah sprememb, zato veliko ljudi raje biva v navidezno varni coni udobja. A v coni udobja ne bomo naredili ničesar velikega. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri