To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Vaje iz pilatesa, ki poudarijo mišice

8. 4. 2018

Ko izvajate pilates, se vaj lotite v počasnem tempu in pazite na pravilno izvedbo. Tokrat smo prisiljeni upočasniti in se posvetiti dihanju ter gibanju telesa. Te vaje lahko dodate treningu, jih naredite doma kot mini vadbo ali porazdelite med več opravkov.

Slika 1/5

Dvigovanje zadnjice

Vsi, ki imate napete mišice v vratu in zadnjici, boste občutili olajšanje. Če veliko sedite, je to odlična vaja za razbremenitev telesa.

Lezite na hrbet in pokrčite kolena, roke naj bodo ob telesu.
Vso moč usmerite v roke in počasi dvignite najprej zgornji del hrbta, potem spodnji in nazadnje boke.
Pri spuščanju naredite enako: najprej na tla spustite zgornji del hrbta, spodnji del, boke in zadnjico.

profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri