10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Fizična aktivnost sprošča hormone sreče

Fizična aktivnost sprošča hormone sreče (foto: Profimedia) Profimedia
19. 1. 2018

Vsi vemo, da nam že malo gibanja lahko izboljša počutje in olajša strese. Kakšni so še ostali naravni antidepresivi, ki nam pomagajo, da se očistimo posledic stresa? 

Človek ni bil ustvarjen za današnji tempo stresnega življenja, niti ni bil ustvarjen za dolgo presedena življenja za štirimi stenami, za socialno izolacijo, hitro prehrano, pomankanje spanca in sonca... Zaradi današnjega načina življenja marsikdo trpi za depresijo. Razlogov je sicer več, kot le omenjeni, a vendar obstaja nekaj univerzalnih načinov, ki pomagajo pri boju z depresijo.

1. Telovadba, hoja in fizična aktivnost sprošča endorfine - hormone sreče.

2. Sveža in nepredelana hrana. Zelenjava in sadje. Poudarek tudi na omega 3 maščobnih kislinah.

3. Sončna svetloba in svež zrak. Pomanjkanje vitamina D in depresija sta tesno povezana.

4. Urejen ritem spanja - tisti, ki hodijo v posteljo po polnoči naj bi imeli za četrtino več možnosti za pojav depresije, kot tisti, ki gredo spat pred deseto uro.

5. Sproščanje, meditacija, joga - potrebno je, da prepoznamo, kaj nosimo v sebi, kaj v nas povzroča žalost, nezadovoljstvo, brezvoljnost in depresijo ter to tudi zavestno odstranimo. Da bi našli vzroke, pa je potrebno delo na sebi in čas zase.

Več v članku tukaj. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri