10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vprašanje:

Kako zmanjšati obseg prsi in trebuha

Jaz pa nisem več najmlajša. 47 let, 4 porodi, 85 kg, 169 cm, obseg prsi 120 cm, pas 100 cm, boki 113 cm, gibljem se ne veliko (samo 3x tedensko 20-30 minut sobno kolo in včasih 10 minut vitalner). Ne pričakujem čudežev, rada pa bi: zmanjšala prsi in 'šlauf' nad popkom. Zanimivo, da trebuha pod popkom nimam. Imam tudi terapevtsko žogo, na kateri pa samo sedim, kar mi ublaži bolečine v križu. Možnosti fitnesa nimam. Kaj lahko sama naredim zase doma, da bo vsaj malo učinkovito? Telovadba, prehrana? Mi lahko kaj svetujete?

Odgovor:

Draga bralka!

Najboljše rezultate si boste pridobili z urejeno prehrano. Razdelite si obroke čez cel dan in dan obvezno začnite z zajtrkom. Vsak obrok naj vsebuje vir beljakovin, ogljikovih hidratov ter zdravih maščob. Morda najlažje za začetek vse bele ogljikove hidrate zamenjajte z zelenjavo in stročnicami.

Vašemu trenutnemu gibanju pa dodajte še nekaj osnovnih vaj, ki jih lahko delate doma, kot so počepi, izpadni koraki, vsedite se in vstajajte s stola, krožice z odročenimi rokami, se odrivajte od kuhinjskega pulta z čim bolj ravnim telesom. Vedno pa preden začnete s telovadbo, naredite nekaj osnovnih vaj za hrbtenico, ki vam bodo pomagale ublažiti bolečine v križu.

Barbara

Odgovarja: Barbara Novak

Sprašuje: danica

Tema: Vadba in fitnes

Odgovor objavljen: 22. september 2014.


Nazaj na vsa vprašanja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri