10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Tokrat se izognite gripi in prehladu!

Tokrat se izognite gripi in prehladu! (foto: Profimedia) Profimedia
15. 12. 2017

Vsaka zima poleg prazničnega vzdušja in snega prinese tudi prehlad ter podobne bolezni, ki nas zadržijo v postelji. Tokrat se jim izognite s temi nasveti.

Redno si umivajte roke

Ne le na stranišču, ampak tudi ko pridete domov, na delovnem mestu in povsod, kamor greste. Če ne utegnete, s seboj nosite majhno razkužilo, ki ga lahko uporabite kadarkoli. S kašljanjem in kihanjem prenesemo veliko bacilov na roke in jih nato raztrosimo po vsem, česar se dotaknemo. Izognite se prenašalcem s higieno.

Izogibajte se bolnih ljudi

Precej logično, vendar nekateri ljudje ne ostanejo doma niti, ko zbolijo. S tem naredijo škodo sebi in vsem, ki jih obkrožajo, saj prenašajo bacile. Če ne želite obležati zaradi prehlada in vročine, se jim ognite v velikem krogu.

Ne izpuščajte treningov

Čeprav nenehno hitite, si vzemite uro časa in opravite reden trening. S tem krepite imunski sistem, ki je v boljši formi za boj proti bakterijam, ki vas napadajo. Poleg tega boste ob tem sproščali hormone sreče in poskrbeli za dobro razpoloženje.

Ko začutite začetke prehlada, počivajte

S tem si boste naredili največjo uslugo. Izpustite nekaj opravkov in se zleknite v posteljo s skodelico čaja. Ne pozabite na ingver in limono, ki bosta preprečila, da bi se smrkanje razvilo v resnejšo bolezen.

Topel obrok

Naj bo vsaj en obrok v dnevu topel. Večkrat si privoščite zelenjavne juhe, kjer imate nešteto možnosti, kako jih pripraviti.

Privoščite si dovolj spanca

Pomankanje spanja ne vodi le v upad energije, zmedenost in nezmožnost osredotočenja, ampak tudi oslabi imunski sistem. Zato ste bolj dovzetni za bolezni. Poleg tega je nočni počitek edina priložnost, ko si telo lahko odpočije od stresa in pozdravi morebitne poškodbe.

Uživajte veliko vitaminov

Čeprav ste povsem zdravi, v zimskem času posezite po večji količini sadja in zelenjave. Naj telo dobi vse, kar potrebuje, za normalno delovanje. Ne dopustite, da bi si virusi vtrli pot v vaš sistem. Obvezni spremljevalec naj bo smuti, ki si ga lahko privoščite na poti.

Sprostite se

Zbolimo tudi zato, ker si ne vzamemo časa zase, za zbistritev misli in počitka od stresnega življenja. Ker imate v decembrskih dneh še več obveznosti kot običajno, bi si morali privoščiti nekaj trenutkov počitka več. Vzemite si čas za aktivnosti, ki vas sproščajo in veselijo.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri