sup

Mame lahko potrdijo, da je obvladovanje časa čudež in da so proste minute prej sanje kot resničnost. Pa vendar, tudi one lahko v svoj dan vključijo nekaj vadbe. Kako? Izveste v nadaljevanju.

Telovadite večkrat po malo

Ker si verjetno ne morete privoščiti cele ure, ki bi jo preživeli ob telovadbi, v dan vnesite več gibanja v manjših časovnih obdobjih. Za začetek izkoristite priložnosti kot so stopnice namesto dvigala, s kolesom po opravkih, aktivna igra z otroki … Ko boste to osvojili, ugotovite, kdaj imate v dnevu približno 15 minut časa (lahko tudi več) in ga porabite za vaje. Vsaka minuta šteje in večkrat po 10 ali 15 minut je bolje, kot nič.

Vztrajajte

Tokrat je vztrajnost še bolj pomembna, saj časa nimate na pretek. Zato približno načrtujte, kdaj si boste lahko utrgali nekaj minut in to redno izvajajte. Vsak teden in vsak dan. Vadba vas bo tudi odvrnila od poležavanja, ki bi si ga drugače privoščili, vas napolnila z energijo in izboljšala razpoloženje. Tako boste pripravljeni na vse nepredvidljive situacije, ki se dogajajo z otroki.

Aktivna igra z otroki

Če ne morete telovaditi sami, to počnite kar s celo družino. Skupaj se odpravite na pohod, kolesarite, igrajte nogomet, plavajte … Čim več skupnih trenutkov preživite v naravi in se izognite poležavanju na kavču ter strmenju v računalniški ekran. Aktivnosti bodo dobro dele celi družini.

Naredite načrt

Prostih minut ne boste morali izkoristiti, če ne boste točno vedeli, katere vaje narediti. Zato v naprej začrtajte, kateri dan je namenjen vajam za trebuh, roke, noge, moč … Vsaj približno morate vedeti, kaj boste počeli, saj v nasprotnem primeru izgubljate dragoceni čas. Ob tem načrtujte tudi temu primerno zdravo prehrano in prigrizke, ki ne bodo izpodbijali napredka.

Motnje se bodo zgodile

V nekaj minutah se lahko zgodi veliko: eden od otrok prične prepir, drugi je lačen, tretji se ne spomni, kam je pospravil žogo. Ne slepite se, da boste lahko povsem sami, kadar so v vaši bližini otroci. Zavedanje, da boste morda morali prekiniti vadbo, bo preprečilo nejevoljo. Poleg tega si tako lahko izberete mesto, kjer boste imeli na dosegu roke stvari, ki jih običajno otroci potrebujejo od vas.

Tu je nekaj predlogov vaj, ki jih lahko naredite: 

Sorodni članki

7 tipov mam, s katerimi ste se zagotovo že srečali

Če imate otroke, potem veste, s kakšnimi izzivi se srečujejo mame. Verjetno jih je nekaj vaših dobrih prijateljic, čeprav se ne strinjate z vsemi njihovimi nasveti. Preverite, s...

Najpogostejši izgovori o športnih aktivnostih in kako jih odpraviti

“Saj bi igral tenis dvakrat tedensko, a kaj, ko nimam časa.” Zatrli bomo takšne in drugačne izgovore ter ponudili rešitve, zaradi katerih športnim aktivnostim ne boste morali...

10 nasvetov, kako skupaj z družino gojiti in ohraniti zdrav slog življenja

Ste se kdaj spraševali, kako nekatere družine z lahkoto ostajajo zdrave in vitke?
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri