10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Spomladanska utrujenost: Tako jo boste najhitreje premagali! (5 odličnih nasvetov trenerja)

Spomladanska utrujenost: Tako jo boste najhitreje premagali! (5 odličnih nasvetov trenerja) (foto: Profimedia) Profimedia
21. 3. 2019

Ali veste, da se telo fizično in psihično odziva na cikel narave, na dolžino dneva, spremembe zunanje temperature, vlažnost, pritisk itd. Če vas je že ujela spomladanska utrujenost, upoštevajte spodnje nasvete.

Spomladanska utrujenost je posledica odziva našega telesa na spremembe v naravi.

Naša biološka ura je občutljiva za spremembe. Večja so nihanja v temperaturah, večje breme občutimo. Zato naše razpoloženje niha, bolj smo zaspani, utrujeni, pojavljajo se glavoboli, večja želja po hrani (še posebno po ogljikovih hidratih) …

Kako si lahko pomagamo?

1. S telesno aktivnostjo.

Vendar ne smete pretiravati s skrajnimi napori, sploh če ste bili čez zimo neaktivni. Začnite z lažjo vadbo in cilj naj vam bo redna fizična aktivnost.

2. Daljše dneve izkoristite, da greste ven v naravo.

Čim več bodite zunaj. Ob izpostavljanju sončni svetlobi se bo začel sproščati serotonin, ki mu pravimo tudi hormon srče, in telo bo tvorilo tudi še kako pomemben vitamin D, ki krepi kosti in preprečuje depresijo.

Preberite: To se lahko zgodi, če naredite 10.000 korakov na dan 

3. Privoščite si savno

Ali se prhajte z izmenjujočo se toplo in hladno vodo, s tem boste tudi krepili imunski sistem.

4. V tem času naše telo potrebuje veliko vitaminov in mineralov.

Na jedilniku naj bo čim več barvite ter sveže zelenjave in sadja. Ob napadih lakote posezite po oreških, datljih, banani, avokadu. Živila z nizkim glikemičnim indeksom bodo počasi in enakomerno sproščala energijo ter podaljšala občutek sitosti.

5. Zelo pomembna oziroma nujna je tudi dobra hidracija.

Ne pozabite na zadostno uživanje tekočin, najboljša je navadna voda. Nadomestki so lahko tudi zelenjavne juhe ali pa sadno-zelenjavni sokovi.

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Preberite še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri