Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Prehrana pred treningom in po njem: Na kaj morate biti pozorni?

Prehrana pred treningom in po njem: Na kaj morate biti pozorni? (foto: Joseph Gonzalez | Unsplash) Joseph Gonzalez | Unsplash
1. 7. 2019

Saj poznate pregovor Prazna vreča ne stoji pokonci in tudi s praznim tankom goriva ne bomo prišli nikamor. Tako tudi naše telo za normalno delovanje potrebuje 'gorivo'. Še posebno takrat, ko smo fizično aktivni.

Na kaj morate biti pozorni?

1. Najprej na čas.

Pazite, da ne jeste takoj pred treningom. Imeli boste želodčne težave in še težko boste telovadili. To pa zato, ker telo med vadbo večino energije/krvi porabi za delovanje mišic, in ne toliko za prebavo.

Vaš obrok naj bo vsaj uro do dve pred vadbo, tako da bo telo imelo dovolj časa za presnovo.

2. Kaj je najbolje jesti pred vadbo?

Hrano, ki vam bo dala veliko oz. dovolj energije. V obrok pred vadbo je priporočljivo vključiti kompleksne ogljikove hidrate. To so predvsem polnozrnate testenine, polnozrnati kruh, rjavi riž, ovseni kosmiči.

Ne pozabite tudi na kakovostne beljakovine. Skuta, jogurt, piščančje, goveje meso, ribe, sirotkini proteini …

Pri vnosu maščob (zdravih seveda) bodite pozorni takrat, ko je vaš obrok bližje treninga.

Obroki pred treningom
  • sendvič iz polnozrnatega kruha z banano in žlico arašidovega masla,
  • ovseni kosmiči z grškim jogurtom in sadjem,
  • smuti iz jogurta ali mleka z gozdnimi sadeži,
  • odličen prigrizek pred vadbo so tudi oreščki s suhim sadjem.
Obroki po treningu
  • jajčna omleta s polnozrnatim toastom,
  • čokoladno mleko,
  • polnozrnata tortilja s puranovim mesom in zelenjavo,
  • losos s sladkim krompirjem,
  • piščanec z rjavim rižem ali kvinojo.
3. Čas obroka po treningu

Po treningu je v 30 minutah priporočljivo nekaj pojesti. Mišice potrebujejo hrano
za rast in regeneracijo. Obrok po treningu naj vsebuje več beljakovin in malo manj kompleksnih OH

Obvezno pa pred vadbo in po njej ne pozabite popiti zadostne količine vode!

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Preverite še: 10-minutni trening: 4 odlične vaje za trebuh, noge in zadnjico

Ko bo dan za pregreho, pa obvezno preizkusite TA poletni recept: Karamelizirano sadje z domačim vaniljevim sladoledom

Ali avokadov sladoled

 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri