Ko vam primanjkuje časa, naredite nekaj vaj kar doma in se izognite temu, da bi vadbo popolnoma izpustili. Okrepite mišice celega telesa z naslednjimi gibi. 

Slika 1/5

MRTVI DVIG NA ENI NOGI

Prenesite težo na desno nogo, levo pa počasi dvignite v zrak. Počasi se nagnite naprej, roke iztegnite na levo in desno stran, nogo pa skušajte dvigniti tako, da bo vzporedno s tlemi. Zravnajte hrbet.

Zadržite položaj nekaj trenutkov, nato se vrnite v stoječ položaj in vse skupaj ponovite. Z vsako nogo naredite 10 mrtvih dvigov.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

10-minutne vaje za čvrste trebušne mišice (brez pripomočkov)

Bi preizkusili vaje za trebušne mišice, ki ne vključuje klasičnih trebušnjakov in podobnih vaj, ampak vaje, ki se izmed vseh najbolj osredotočajo na učvrstitev trupa?
Trening za tekače

Priprave za smučarje rekreativce

V članku želimo prikazati način in načrt vadbe, ki vam bosta prihranila marsikatero nevšečnost, povezano z utrujenostjo in bolečinami v mišicah in sklepih.

Kaj so sestavljene in kaj izolacijske vaje?

Vadbeni program na fitnesu delimo na izolacijske vaje in sestavljene vaje. Katere prinesejo boljše rezultate? bolj primerne in zakaj?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri