Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

5 živil, ki jih morate vedno imeti doma

5 živil, ki jih morate vedno imeti doma (foto: Profimedia) Profimedia
11. 6. 2017

Ker so hitro pripravljena, nekatera teknejo surova in kuhana, zaužili boste precej manj sladkorja, dolgo nasitijo ... Ja, splača se hladilnik in shrambo napolniti z naslednjimi petimi živili.

Zelenjava

Sveža ali pa zamrznjena – zelenjavo je vedno treba imeti doma. Sveži so še posebej primerni paradižniki, korenje, kumara in paprika. Ta vrsta tekne v surovem in kuhanem stanju. In seveda zelenje iz katerega lahko v zelo kratkem času pripravite odličen obrok.

V zamrznjeni obliki so nepremagljivi brokoli, korenje in grah. Previdno pri zamrznjenih zelenjavnih mešanicah: tem pogosto dodajo maščobo. Kot prilogo lahko vedno ponudite solato. Ta nasiti, pripravljena pa bo en dva tri.

Preberite: Miti in resnice o zamrznjeni zelenjavi - je sploh zdrava?

Stročnice

Leča, čičerka, fižol in druge suhe stročnice so naravnost idealne za shrambo, ker jih lahko hranimo dolgo časa. Poleg tega vsebujejo veliko balastnih snovi in dolgo nasitijo.

Sadje

Sadje je vedno dobro. Posebno dolgo ostanejo sveža jabolka. V primeru želje po sladkem pomagajo banana, grozdje ali pa mandarina. Zamrznjeni gozdni sadeži so sijajni za mislije, smutije ali pa vmesni prigrizek.

Poskuiste tudi: 13 okusnih načinov uporabe avokada pri pripravi zdravih obrokov

Jogurt

Lonček jogurta ima malo kalorij, zato pa zelo veliko kalcija in beljakovin. Vedno izberite različico brez sadja in sami dodajte svežega. Tako boste zaužili precej manj sladkorja.

Oreščki

Oreščki vsebujejo zdrave maščobe in nasitijo. Odličen prigirzek so.

Preberite: Zakaj bi morali oreščke obvezno namakati, preden jih pojemo?

Ovseni kosmiči

Porcija ovsenih kosmičev z mlekom ali jogurtom nasiti za kar nekaj časa in je zelo zdrava.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri