10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako brez tehtnice in preračunavanja energijskega vnosa odmerite primerno velikost porcije

Kako brez tehtnice in preračunavanja energijskega vnosa odmerite primerno velikost porcije (foto: Igor Miske | Unsplash) Igor Miske | Unsplash
4. 6. 2019

Verjetno se boste strinjali z mano, da je debelost epidemija sodobnega časa.

Živimo v času, v katerem imamo številne možnosti za prevelik energijski vnos, obenem pa to premalo porabljamo.

Človeško telo je narejeno za gibanje in za uživanje malih porcij hranilno bogate hrane.

Sploh povečana velikost porcij naj bi pripomogla k prenajedanju in nezaželenemu povečanju telesne mase.

Preberite Prenajedanje lahko ustavite z enim majhnim trikom

Kako si sestavimo krožnik s primerno količino hrane?

V tem članku vam ponujam nekaj nasvetov, kako si lahko brez tehtnice in preračunavanja energijskega vnosa odmerite primerno velikost porcije.

Roka oziroma dlan nam lahko služi kot odličen pripomoček za merjenje.

Tako naredite:

BELJAKOVINE: piščanec, govedina, puran, svinjina, tofu, jajca, zrnati sir, skuta, riba itd.

  • Z velikostjo dlani si lahko odmerimo beljakovine. Na krožnik si lahko daste toliko beljakovin, kolikor je velika vaša dlan.

OGLJIKOVI HIDRATI: riž, testenine, krompir, kruh, kvinoja, kuskus, čičerka, fižol itd.

  • Naj bodo odmerjeni v velikosti vaše pesti.

ZDRAVE MAŠČOBE: oreščki, semena, avokado, temna čokolada (več kot 85 % m. m.), maslo, polnomastni jogurt, polnomastno mleko, olivno olje itd.

  • Naj bodo odmerjeni v velikosti vašega palca.

ZELENJAVA: zelena solata, motovilec, brokoli, korenje, špinača, kumarice, paprika, ohrovt, cvetača, zelje, grah itd.

  • To si lahko privoščite v neomejenih količinah. To je hrana, ki ima nizko energijsko vrednost, a je bogata z vlakninami, vitamini in minerali.

S takim odmerjenjem hrane, uporabo manjših krožnikov in pitjem zadostne količine vode boste zagotovo zmanjšali tveganje za prenajedanje.

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri