To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

4 koraki, ki vas vrnejo na staro (zdravo) pot

4 koraki, ki vas vrnejo na staro (zdravo) pot (foto: Profimedia) Profimedia
6. 1. 2018

Praznikov je konec, odvečni kilogrami in posledice božičnih dobrot pa so še kar tu. Kako spet stopiti na pravo pot?

Če se skušate vrniti k starim navadam, preverite, ali ste vključili te korake:

1. KORAK: Teden začnite z vadbo

Če boste teden začeli zdravo, obstaja večja verjetnost, da boste tako tudi nadaljevali. Prilagodite urnik tako, da bo v ponedeljek zagotovo na sporedu vadba. Tudi če bo lahkotnejša kot druge dni, je ne izpustite. Vsi, ki trening raje opravite zjutraj, boste poskrbeli za veliko mero dobre volje in energije. Ne pozabite na te uporabne nasvete, ki vam olajšajo vadbo.

2. KORAK: Vadbo podprite s prehrano

Če pridno vadite in za kosilo jeste hamburgerje ter podobne nezdrave stvari, si ne delate nikakršne usluge. Napredek, ki ste ga dosegli v telovadnici, spodkopavate s trenutnimi skušnjavami. Da bi se temu izognili, jedilnik pripravite vnaprej in razmislite, kdaj bi morali kosilo skuhati že večer prej. Kuhinjske omarice pa napolnite z zdravimi prigrizki. Tu je nekaj idej:

10 razstrupljevalnih živil, ki vam bodo pomagala pri izpolnjevanju novoletnih zaobljub  

6 odličnih smutijev za športnike

RECEPT: Čokoladne energijske kroglice za zdrav prigrizek 

Pri zdravem načinu prehranjevanja poslušajte svoje telo 

3. KORAK: Pospravite kuhinjo

Da ob vsaki želji po sladkem ne boste tekli po čokolado, ampak okusen mango, iz kuhinje »pospravite« vse nezdrave pregrehe. Minilo je obdobje prazničnih piškotov, narezkov, takšnih in drugačnih sladic. Sedaj je spet na vrsti prilagajanje na zdrava živila. Na nakupovalni seznam nujno uvrstite:

  • Več vrst oreščkov (nezačinjenih)
  • Sezonsko sadje
  • Nesladkano mandljevo, kokosovo ali drugo mleko (prav bo prišlo za smutije)
  • Kvinojo
  • Svežo zelenjavo (pozabite na vnaprej pripravljeno in zamrznjeno)
  • Ribe (vsaj na nekaj tednov)
4. KORAK: Ne krivite se za »napake« v preteklosti

Nič ne boste imeli od tega, da se ozirate nazaj in obžalujete vsak grižljaj, ki si ga ne bi smeli privoščiti kljub praznikom. Nima smisla šteti vadb, ki jih niste opravili. Osredotočite se na sedanjost in poskrbite, da boste uresničevali cilje, ki ste si jih zastavili in stopali po pravi poti.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri