Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Kaj jesti, da si boste uravnali sladkor v krvi

Kaj jesti, da si boste uravnali sladkor v krvi (foto: unsplash) unsplash
1. 2. 2019

Težave s povišanim sladkorjem lahko rešimo in omejimo s spremembo prehrane, v kateri naj bo čim več spodaj omenjenih živil, ki naravno uravnavajo sladkor v krvi. 

Vsak obrok, ki ga zaužijemo bodisi bogati naše zdravje ali pa bogati bolezen. Vmesne poti ni. Privoščite svojemu telesu priložnost za zdravje in si pomagajte s spodnjimi živili.  

1. Listnata zelenjava

Če si želite uravnati krvni sladkor, naj na vašem jedilniku kraljuje zelenjava. Surova, kuhana ali na hitro popečena.

Najboljša je temna zelenjava kot je špinača, blitva, ohrovt.

Pa tudi bučke, gobice, brokoli, zelena solata, por, šparglji, sladki krompir... 

Spomladi pa nikar ne pozabite na čemaž.

2. Zdrave maščobe

 Črtajte rafinirana olja in jih zamenjajte z avokadom, oreščki in hladno stiskanimi olji.

3. Žita, ki imajo nizek glikemični indeks in stročnice

Izogibajte se škrobnim živilom (predvsem izdelkom iz bele moke in testeninam). Bolj primerna izbira so: kvinoja, prosena ali ajdova kaša ter stročnice.

4. Začimbe

Začimbe, ki uravnavajo sladkor v krvi so: cejlonski cimet, kurkuma, ingver, klinčki, rožmarin, origano, žajbelj, kajenski poper, česen, čemaž...

5. Čaji

Skuhjate si čaje: meta, kopriva, kamilica, korenine in listi regrata, tavžentroža, listi borovnic, žajbelj, brinove jagode...

5. Sadje z nizko vsebnostjo fruktoze

Sadje, ki ima nizko vsebnost fruktoze in si ga načeloma lahko privoščite: jagodičevje, borovnice, maline in pa tudi kivi. 

Kaj še? 

  • Vsekakor se izogibajte živilom z visokim glikemičnim indeksom, procesirani hrani, izdelkom iz bele moke, slaščicam, margarini, rafinarnemu sladkorju, živalskim maščobam, krompirju in škrobnati hrani.
  • Pijte dovolj tekočine (voda z limono ali blagi domači čaji).
  • Dodajajte magnezij.
  • Izogibajte se stresu oz. poskrbite za redno razgrajevanje stresov ter čustvenih travm.
  • In pa seveda; redno gibanje, narava ter svež zrak!

Poglejte si še: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri