Deska na podlahteh z odmikom roke vstran

Poletna oblačila in dopust sta običajno značilni motivaciji, da želimo biti videti bolje in izgubiti kak dodaten kilogram. Bi radi oblikovali fit, zdravo in močno telo, v katerem se boste dobro počutili? Potem vam danes ponujam primer treninga, ki ga lahko izvajate v naravi ali doma.

Trening vedno začnite z 10-minutnim ogrevanjem – aktivno dinamično raztezanje.

Najprej so na vrsti vaje za 'core' oziroma telesno jedro.

Vsako vajo naredite 20 ponovitev:
  • deska z iztegnjenimi rokami – priteg kolena h komolcu,
  • deska na podlahteh z odmikom roke vstran,
  • dvig bokov.

Nato sledijo vaje za moč.

Vsaka vaja 10–15 ponovitev:
  • počep z ročkami z dvigom rok nad glavo,
  • sklece,
  • izpadni korak z upogibom komolca z ročkami.

Zadnji so visoko intenzivni intervali.

Vsako vajo izvajate 20–30 sekund:
  • jumping Jack – vojaški poskoki,
  • poskoki iz počepa,
  • poskoki s kolebnico,
  • plezalec – climber.

Na koncu treninga naredite še statično raztezanje.

Trening izvajate vsaj trikrat na teden.

Ne pozabite na uravnoteženo prehrano. Zdravo prehrano potrebujete za energijo. Čez dan popijte dovolj tekočine – vode, da bo telo ustrezno hidrirano. Poskrbite za kakovosten spanec.

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Preberite še:
In preverite:
Sorodni članki

4 minute za pospešeno izgubo maščobe

Če ste se že pobliže spoznali z visoko intenzivnim intervalnim treningom, potem vam je jasno, da je že 4 minute rednega treninga dovolj, da se znebite visečega trebuha ter…

Izgubite maščobo, ne mišic!

Ponovimo še enkrat - bistvo hujšanja ni stradanje. S takšnim ravnanjem ne boste izgubili le maščobe, temveč tudi mišice, kar lahko negativno vpliva na zdravje in upočasni vaš metabolizem…

VIDEO: Tako pokurite 300 kalorij v 30 minutah

Kaj pravite na en odličen 30-minutni trening?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri