joga

Kratka sprostitvena rutina, ki vam bo pomagala, da se znebite bolečin v hrbtenici in izboljšate svojo držo.

Večina nas opravlja sedeče delo, kar pomeni, da v takšnem položaju preživimo vsaj polovico dneva. Ko imamo veliko dela, navadno po več ur skupaj (sključeni) sedimo, kar pa ni slabo samo za našo fizično zdravje ampak tudi mentalno.

Zato je še posebej pomembno, da se po napornem delovnem dnevu osredotočimo na svoje zdravje.

Nimate časa za obisk fitnesa ali telovadnice? Nič hudega, teh 5 jogijskih vaj, ki bodo popravile škodo, lahko delate kar doma.

1. Predklon

Ta vaja je odlična, saj pomaga raztegniti tako hrbet kot noge. Naj bo to vaša začetna, saj je zelo dobra za sproščanje.

2. Strešica

Vaja vam pomaga sprostiti hrbet in hkrati učvrstiti mišice hrbta.

3. Kobra

Če večino časa preživite sključeni nad delovno mizo, je ta vaja odlična, saj vam pomaga olajšati bolečine v spodnjem delu hrbta, hkrati pa raztegniti in učvrstiti mišice trupa.

4. Lok

Dolgotrajno sedenje pusti posledice tudi na vratu oziroma vratnih mišicah, zato vaji (kljub temu da je videti nekoliko nenavadno ali za koga morda težko) dajte priložnost. Pomagala vam bo sprostiti vratne mišice in izboljšati držo.

5. Sfinga

To vajo je najbolje narediti kot zadnjo, saj je zelo sproščujoča. Pri njej preprosto mirujete in se za nekaj minut osredotočite na svoje dihanje. Pomagala vam bo podaljšati hrbtenico in olajšati bolečine v spodnjem delu hrbta.

Rutina, ki vam vzame zelo malo časa, a ima hkrati velik pozitivni učinek na vašo hrbtenico in držo.

Preberite še: Preprost način za umiritev, ki ga lahko uporabite ta trenutek (in vsakič, ko se znajdete v stresnih okoliščinah) ali pa 7 zdravilnih učinkov joge na MOŠKE.

Priporočamo tudi: Hvaležnost vas lahko naredi srečnejše, bolj fit in bogatejše (poglejte, kako!)

Sorodni članki

None

Sedite na tempirani bombi?

Če imate sedeče delo, se vašemu hrbtu slabo piše, če se ne boste naučili ljubiti svoje hrbtenične krivine in skrbeti zanjo. Preberite, kako.

7 zdravilnih učinkov joge na MOŠKE

Moški, joga vas bo naredila bolj zdrave, srečnejše in… bolj privlačne. Poglejte, zakaj lahko tako dobro vpliva na vaše telo!

Poglejte, kaj se zgodi, če dva tedna vsak dan polagate noge ob steno!

Čutite po teku ali kakšni drugi športni aktivnosti dalj časa bolečine? Poskusite s to tehniko, ki vam jih bo olajšala!

Izbor uredništva

Pridružite se nam na taboru teka na smučeh v Planici!

Če se želite prvič preizkusiti na tekaških smučeh, izpopolniti svoje znanje, ali pa le z družino in prijatelji v prelepem...

Več...

Prijavite se na Elanov smučarski dan in se potegujte za smuči Delight Supreme!

Vse ljubiteljice vijuganja po belih strminah, prijavite se na Elanov smučarski dan za ženske in se potegujte za smuči Delight...

Več...

3 jutranje vaje, ki bodo preprečile stres in tesnobo

Ko vas popade tesnoba, anksioznost, nelagodje, si lahko pomagate s preprostimi triki. 

Več...

Najbolj brane vsebine

7 popolnoma vsakdanjih stvari, ki lahko vodijo do varanja

Afere se ne pripetijo zgolj zaradi pomanjkanja ljubezni doma ali potrebe po oskrbovanju ega. Razlogi se lahko skrivajo tudi v čisto vsakdanjih dejavnikih.
Več...

6 opozorilnih znakov, da se v zvezi ne počutite dobro

Če zadnje čase čutite, da ste bolj nesrečni kot običajno, se razlog lahko skriva tudi v razmerju. Preverite, ali opazite katerega izmed naslednjih znakov.
Več...

Kaprun: Kopališče Tauern Spa Zell am See

Obiščite eno izmed najzanimivejših wellness in termalnih središč v Avstriji ob vznožju veličastnih Alp.
Več...

3 živila, ki lahko povzročajo utrujenost (pa verjetno ne bi pomislili nanje)

Na seznamu je že sladkor ter mastna in težka hrana. Pri nekaterih ljudeh pa lahko utrujenost oz. zaspanost povzročajo tudi naslednja živila.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri