Aktivni - priloga jesen 2017

Aktivni - priloga jesen 2017 Aktivni - priloga jesen 2017 Aktivni - priloga jesen 2017

PRILOGA JESEN 2017
Datum izida: 15. 10. 2017.

RECEPT: Naredite arašidovo maslo sami doma

Arašidovo maslo je priljubljena hrana za tekače in druge športnike, saj je odličen vir beljakovin, ki prispevajo k rasti in vzdrževanju mišične mase, vsebuje tudi veliko hranil, zaradi česar je odlična dopolnitev katerekoli prehrane.

Hoja za več energije in čvrste mišice (in top ideje za pohode po Sloveniji)

Slovenci smo znani hribolazci, ki radi osvajamo nižje ali višje vrhove, pa tudi tiste prave gore. Hoja v takšne in drugačne klance pa je tudi odlična priložnost za porabo odvečnih kalorij in izgubljanje neželene telesne teže.

Kako povečati izgubo telesne teže med tekom

Tek je super vadba. Marsikoga prav tek najbolj sprosti. S tekom pa boste okrepili tudi mišice in srce. Če pa ste se teka lotili (ali pa še razmišljate o tem), da bi shujšali, velja upoštevati nekaj nasvetov, ki bodo pripomogli k tako želeni izgubi telesne teže.

4 nenavadni načini za učinkovitejši trening in hitrejše okrevanje

Znanost vedno išče nove in boljše rešitve tako za profesionalne kot tudi za rekreativne športnike. Kaj pravite na naslednje štiri?

3 razlogi, zakaj je mediteranska dieta vredna vaše pozornosti

Ljudje, ki imajo težavo najti primerno dieto zase, so običajno ljudje, ki imajo hrano preveč radi, da bi se ji lahko vsepovprek odrekali.

Zgodba 65-letne Diane, ki vas bo motivirala: Ko bomo z vnuki skupaj pretekli 10 kilometrov, bo to moja olimpijska medalja

Visoka, vitka, z mornarskim puloverjem čez ramena je gospa Diana Kobler prišla za menoj, ko sem že odhajala z bazena Ilirija, kjer sva se dobili za intervju. »Tina, še eno meni ljubi zgodbo ti moram povedati,« je rekla.

Matevž Česen: Ples je most med umetnostjo in športom

Matevž Česen je po poklicu plesalec, ki se odlično znajde v številnih plesnih vlogah.

Za navdih: V pol leta 40 kilogramov lažja in nasmejana do ušes

V nekem trenutku smo vsi stali sredi dvorane v fitnesu ter se smejali. Darjin smeh je bil tako nalezljiv, tako iz srca, da smo se v hipu vsi sprostili in začeli prijateljsko klepetati.

Trening in menstruacija: Ali menstruacija dejansko vpliva na naše fizične sposobnosti?

Spet je tisti čas v mesecu in kakorkoli obrnete, menstruacija res ni najbolj prijetna stvar, ki jo doživite vsak mesec. Toda ali gre res samo za neprijetnost, ki nas zmoti tik pred začetkom teka oz. vadbe ali, še slabše, med njim, ali menstruacija dejansko vpliva na naše fizične sposobnosti?

Zgodba Marjane vas bo navdihnila: Mislila sem si - zdaj ali nikoli!

Pred manj kot dvema letoma se Marjana ni mogla dotakniti svojih prstov na nogah. Danes z lahkoto in v spoštljivem času preteče 10 kilometrov, redno dela desko in čisto malo ji manjka do popolne ženske špage. Za Aktivni je povedala, kako je vzljubila gibanje v svojem šestem desetletju življenja.

Arhiv izdanih revij Aktivni

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri